לפני כמה שנים הייתי בדיוק באותו מקום. היו לי אתר, דף פייסבוק פעיל ובלוג – אבל רשימת התפוצה הייתה תקועה על כמה מאות אנשים וזהו..
ואז נחשפתי לשיווק באמצעות מתנות דיגיטליות.
זהו כלי שנתקלתי בו ברשת וראיתי שהוא עובד טוב, בארץ ובעולם.
הוא התחבר לי טוב לאחד מהערכים שהכי חשובים לי, בעסקים ובכלל – נתינה, אז התחלתי ליצור מתנות.
בזכות המתנות היום אני מנהלת 2 רשימות תפוצה – בתחום הקורסים ובבלוג האוכל, כל אחת מהן עם אלפי אנשים,
יצרתי עד היום יותר מ-40 מתנות שונות, שמגדילות את רשימות התפוצה שלי, בכל יום, 24 שעות ביממה.