קורס רשימות תפוצה וניוזלטרים

קורס אונליין שילמד אותך איך להפוך את עוקבי הניוזלטר לקהילה הכי קרובה לעסק, איך לטפח, לדייק, ליצור תהליכי עבודה מסודרים שיגדילו וידייקו את רשימת התפוצה שלך. יחד נלך צעד אחר צעד, מהשלבים הראשונים ועד למתקדמים.

לב
רשימות-תפוצה-וניוזלטרים-ככלי-ידידותי-לעסקים

למה רשימות תפוצה הן כלי שיווקי נהדר?

כשאנחנו נותנים ידע מכל הלב, אנשים מתחברים לערכים ולדרך בה אנחנו מעבירים אותו, לומדים מאיתנו ומתחילים להרגיש שהם מכירים אותנו.

השינוי שעבר העסק שלי

לפני כמה שנים הייתי בדיוק במקום הזה. היה לי אתר, דף פייסבוק פעיל ובלוג – אבל רשימת התפוצה הייתה תקועה על כמה מאות אנשים וזהו..

אז התחלתי ליצור מתנות דיגיטליות יחד עם ניוזלטר מגזיני קבוע ולסדר מדי חודש את רשימת התפוצה שלי.

כך הצלחתי להגדיל את רשימת התפוצה שלי במעל ל-600%, לקהילה גדולה שעוקבת וקונה את המוצרים והשירותים החדשים שלי, יצרתי עד היום יותר מ-50 מתנות שונות, ועשרות ניוזלטרים מעוצבים שעובדים עבורי, בכל יום, בכל שעות היממה.

בואו ללמוד איך אפשר

לנהל רשימת תפוצה וניוזלטר בשעתיים בחודש בלבד

נלמד איך ליצור תבניות, לנהל בחוכמה, ולתכנן מראש את התהליכים האוטומטיים, כדי לעבוד בצורה מדויקת על פלטפורמת השיווק הזו ולתת לה לעבוד עבורנו.

למי הקורס מתאים

הקורס מעולה עבור...

בעלי עסקים

שכבר עובדים עם מערכת דיוור כלשהי ורוצים ללמוד עוד ולדייק תהליכים בה

עצמאים ויזמים

שרוצים להכניס את הניוזלטר כערוץ שיווק חדש בעסק ורוצים ללמוד איך לעבוד בצורה יעילה

בלוגרים

שרוצים ליצור או שיש להם רשימת תפוצה אבל עוד לא מדוורים באופן קבוע ורוצים ללמוד

"שרון נתנה יחס אישי לכל משתתף בקבוצת הפייסבוק בבדיקה פרטנית של שיעורי הבית ותוך כדי סיעור מוחות ועזרה באשר לכיוון הנכון עבורו. מהיכרותי עם שרון היא כל הזמן מדייקת, משדרגת, מוסיפה אבל הכי הרבה - שרון היא אחת המנטוריות הכי נדיבות שהכרתי מימי. עם יושרה מקצועית, ידע נרחב ועדכני, חוש הומור וראש פתוח וגמישות ליצור שינויים כשצריך."

אמילי – מלווה רגשית לטרנספורמציה וריפוי באמצעות תת המודע

מבנה הקורס

high-five1-[Converted]

✔ 4 שיעורים מוקלטים + 2 שיעורי בונוס – לצפייה חופשית בקצב שלך

✔ גישה לקבוצת פייסבוק סגורה עם תמיכה שוטפת, עזרה וכלים

✔ גישה ללא הגבלה לחומרי הקורס, כולל לעדכונים שוטפים

מה תקבלו בקורס - הסילבוס

שיעור ראשון: רשימות תפוצה

  • למה רשימות תפוצה הן כלי שיווקי נהדר
  • מה היא רשימת תפוצה
  • סקירת מערכות דיוור שונות והיתרונות של כל אחת
  • איך שומרים על הסדר ברשימה
  • מתנות דיגיטליות והקשר שלהן לרשימת התפוצה
  • איך מתחילים לבנות רשימת תפוצה

שיעור שני: ניוזלטרים

  • איך יוצרים ניוזלטר טוב
  • סגנונות עיצוב לניוזלטרים
  • דוגמאות וקייס סטאדי
  • תדירות ועקביות
  • איך לבדוק מה אנשים באמת רוצים לקרוא
  • איך יוצרים תבנית ניוזלטר בפועל

שיעור שלישי: אוטומציה

  • מה היא אוטומציה?
  • למה היא טובה ואמונות טפלות
  • איך משתמשים בה
  • סוגי אוטומציות – פשוטה ומורכבת
  • דוגמאות ורעיונות
  • בדיקות וסטטיסטיקות

שיעור רביעי: תכנון תוכן ושיווק מתנות

  • איך מתכננים קדימה תוכן לניוזלטר
  • איך מחברים את כל ערוצי השיווק ומקלים עלינו את העבודה
  • ניוזלטר בשעתיים בחודש בלבד
  • איך הכל מתחבר לשיווק באמצעות מתנות דיגיטליות
  • דרכים יצירתיות לשיווק מתנות
  • איך יוצרים מתנות ירוקות-עד
  • פעילויות שיווקיות כמנוע להגדלת רשימת התפוצה

אבל חכו, יש עוד...

שיעור בונוס 1: להוציא את המקסימום - השילוב המנצח בין רשימות תפוצה לפרסום ממומן בפייסבוק

השיעור מועבר על ידי אנה בן שבת – יועצת שיווק דיגיטלי ואסטרטגיה. בעלת “הברקונט – שיווק דיגיטלי מבריק לעסקים“, מלווה עשרות עסקים בתחום השיווק הדיגיטלי, עם ניסיון רב בניהול עשרות עמודי פייסבוק ומאות קמפיינים ממומנים.

שיעור בונוס 2: 8 וחצי עקרונות מנחים לכתיבת ניוזלטרים

השיעור מועבר על ידי נועה סטרלינג, כותבת, עורכת, מנהלת תוכן ומלווה נשים יזמיות בהדרכות ולמידה בתחום הכתיבה והשיווק בתוכן. מלווה בכתיבה של תכנים אישיים ושיווקיים, מלמדת ומדריכה כיצד ליצור תוכן עם אמירה אישית, יצירתי ומלא בערך בתוך הסביבה העסקית.