נתחיל מהבסיס: איך יוצרים רשימת תפוצה?
רשימת התפוצה היא אחד הכלים החשובים והיעילים ביותר לבעלי עסקים היום. ההגדרה שלהם די מהירה ולאחר שבחרנו מערכת דיוור והגדרנו בה את ההגדרות הראשונות, עלינו ליצור טופס ראשון דרכו אנשים נרשמים לתפוצה שלנו.
מה צריך לכלול הטופס ואיך מחברים אותו לרשימת התפוצה שלנו אפשר למצוא במדריך למתנה הדיגיטלית הראשונה שלך שנמצא להורדה ממש כאן משמאל.
מה השלב הבא? נגיד שכרגע אתם ממוקדים בהצעות שהן בניית מותג, ולא מכירה, מה אפשר להציע?
יש אינסוף רעיונות למתנות דיגיטליות (או במילים פשוטות, דברים שאפשר לתת תמורת הרשמה לתפוצה שלנו) – 20 מתוכם פירטתי בפוסט הזה, אבל כאן אני רוצה להתמקד בשני רעיונות מרכזיים שיוכלו לשרת מגוון בעלי עסקים בין אם מדובר בעסק שירות או מוצר.
- במידה ויש לכם פוסט שמלמד משהו – אפשר להציע את התוכן עם הרחבה בפורמט אחר, להורדה תמורת הרשמה. מה הכוונה? אפשר ליצור גרסה מורחבת של אותו פוסט בפורמט אחר כמו להקליט אודיו או וידאו של אותו תוכן עם דוגמאות ומי שקרא את כל הפוסט בטח ישמח להירשם וללמוד עוד בנושא.
- דוגמה נוספת שאצלי עובדת נפלא – כלי עבודה שנובע מהתוכן. כאשר אנחנו נותנים את כלי העבודה שלנו כמו צ׳קליסט, סדרת מיילים, קייס סטאדי שאנחנו מנתחים וממחיש את התוכן ועוד, הקהל יקבל מאיתנו ערך מוסף וישמח להצטרף ולהמשיך ללמוד מאיתנו.