fbpx

איך יוצרים או מגדילים את רשימת התפוצה אם אין לי מוצרים או שירותים באתר?

נתחיל מהבסיס: איך יוצרים רשימת תפוצה?

רשימת התפוצה היא אחד הכלים החשובים והיעילים ביותר לבעלי עסקים היום. ההגדרה שלהם די מהירה ולאחר שבחרנו מערכת דיוור והגדרנו בה את ההגדרות הראשונות, עלינו ליצור טופס ראשון דרכו אנשים נרשמים לתפוצה שלנו.

מה צריך לכלול הטופס ואיך מחברים אותו לרשימת התפוצה שלנו אפשר למצוא במדריך למתנה הדיגיטלית הראשונה שלך שנמצא להורדה ממש כאן משמאל.

Photo by Nicholas Green on Unsplash

מה השלב הבא? נגיד שכרגע אתם ממוקדים בהצעות שהן בניית מותג, ולא מכירה, מה אפשר להציע?

יש אינסוף רעיונות למתנות דיגיטליות (או במילים פשוטות, דברים שאפשר לתת תמורת הרשמה לתפוצה שלנו) – 20 מתוכם פירטתי בפוסט הזה, אבל כאן אני רוצה להתמקד בשני רעיונות מרכזיים שיוכלו לשרת מגוון בעלי עסקים בין אם מדובר בעסק שירות או מוצר.

  1. במידה ויש לכם פוסט שמלמד משהו – אפשר להציע את התוכן עם הרחבה בפורמט אחר, להורדה תמורת הרשמה. מה הכוונה? אפשר ליצור גרסה מורחבת של אותו פוסט בפורמט אחר כמו להקליט אודיו או וידאו של אותו תוכן עם דוגמאות ומי שקרא את כל הפוסט בטח ישמח להירשם וללמוד עוד בנושא.
  2. דוגמה נוספת שאצלי עובדת נפלא – כלי עבודה שנובע מהתוכן. כאשר אנחנו נותנים את כלי העבודה שלנו כמו צ׳קליסט, סדרת מיילים, קייס סטאדי שאנחנו מנתחים וממחיש את התוכן ועוד, הקהל יקבל מאיתנו ערך מוסף וישמח להצטרף ולהמשיך ללמוד מאיתנו.

אהבתם את הפוסט? ספרו לחברים

פוסטים אחרונים

ספר במתנה!
המדריך ליצירת המתנה
הדיגיטלית הראשונה שלך

ללמוד ליצור מתנות דיגיטליות יצירתיות יותר, שיגדילו את רשימת התפוצה שלך בקצב מהיר יותר,
יפתחו בפניך קהלים חדשים ויצרו ערך מוסף למוצרים ושירותים קיימים.

נעים להכיר

אני מאמינה שעסקים צריכים ליצור עבור הלקוחות חוויה שהיא מעבר לשירות/מוצר מעולים, כוללת תשומת לב לפרטים והרבה הקשבה.

באתר תוכלו ללמוד דרך מדריכים, קייס סטאדיז וקורסים – איך ליצור שיווק אישי יותר, מדויק יותר, ולחסוך זמן בעבודה מתוכננת יותר.

המשיכו לעקוב גם כאן...

כניסת תלמידים