fbpx

Just Asking – פרק 1 – איך יוצרים מתנות דיגיטליות לעסק שעוסק בחינוך ילדים

ברוכים הבאים לסדרת פוסטים חדשה פה בבלוג. הסדרה נולדה מתוך רצון לתת הצצה לשיחות ייעוץ עם בעלי מקצוע מתחומים מגוונים לגבי יישום של מתנות דיגיטליות ודיוור במייל בעסק שלהם.

בפרק הראשון שמחתי לארח את הגר עוז, המדריכה שהעסק שלה עוסק ברעיונות לילדים, הורים וגננות. מוזמנים להכיר עוד את הגר בפייסבוק ובאינסטגרם.

בפרק דיברנו על:

  1. מתנות ללא הרשמה – להוסיף הרשמה לרשימת התפוצה ולאו דווקא להשאיר מתנות להורדה פתוחות לכולם.
  2. לקחת תוכן מהדף העסקי ולהפוך לפוסט בבלוג וגם את זה לקחת ולהפוך כמתנה, בעיקר דברים שהם הדרכה איך לעשות משהו
  3. במקום להפנות בפוסט לפינטרסט – לשלוח אותם להירשם כדי לקבל קישור ללוח הפינטרסט עם כל ההדרכות
  4. ניוזלטר – לעשות משהו שאפשר לעמוד בו מבחינת התחייבות, יותר מלקט משאר המקומות ולא ליצור תוכן חדש, לעשות קישור לפוסט חדש בבלוג ולתכנים חדשים בדף העסקי, לאנשים שלא נחשפו לתכנים האלה, מעין סיכום – מה היה השבוע.
  5. החלק הכי חשוב בניוזלטר זה להסתכל על הסטטיסטיקות – מה עובד לנו ומה לא. לשאול אנשים מתוך כל התוכן מה מעניין אותם, לשאול כשאלה פתוחה או כאפשרויות שאפשר לבחור מהן.

אני מזמינה אתכם להירשם ללא עלות למתחם הלמידה, בו עולים כל הזמן תכנים חדשים על מתנות דיגיטליות ושיווק במייל – הדרכות, קייס סטאדיז ועוד…

תשובות לשאלות על הגר שלא דיברנו עליהן בפרק:

  1. ספרי קצת על תחום העיסוק שלך, כמה שנים את בתחום?
    הרבה שנים בתחום הדרכת הילדים. די חדשה בתחום הבלוגינג וכתיבת תוכן למוסדות הפונים לילדים (תוכן לצהרונים/ קייטנות/ מרכזי מבקרים…)
  2. מה המוצרים/השירותים שאת מוכרת היום?
    1. פיתוח מערכי הדרכה לילדים- לחברות חוגים, צהרונים וגנים
    2. הפקת חומרי הדרכה לגופים מסחריים
    3. חידוש צעצועים וארגון הסביבה בגן או בצהרון
    4. שיחת "סגירת פינות" למפעילות
    5. שיחת ייעוץ לפני פעילות לילדים
      לפרטים נוספים כנסו לאתר של הגר
  3. מה המתנות הדיגיטליות שיש לך היום ואיך הן עבדו לך (אשמח שתשתפי מספרים של הורדות, קצב הורדה בחודש ממוצע ואיפה פרסמת אותן)
    המתנות הדיגיטליות שלי:
    1. דפי פעילות "צבע מן הטבע" לפעילות עם הילדים בטבע
    2. דפי "I SPY" משחקי חיפוש
    3. קובץ 20 פעילויות ללא מגע וללא הכנות (קובץ אחד לתוך הבית ואחד לחוץ)
    4. קובץ שאלות בהשראת המכסה של הקוטג'
  4. איך חילקת את המתנות האלה?
    את כולם נתתי ללא הרשמה חוץ מאחד (איי ספיי לסוכות) בו ניצלתי את החבילה החינמית ותוך כמה ימים היא נגמרה (נרשמו להוריד 200 אנשים) ויש לי עוד כתובות מייל שאנשים נרשמו לעדכונים שלי- בערך 250 כתובות.
  5. מה ערוצי השיווק שלך ועד כמה את פעילה בהם במהלך חודש ממוצע?
    1. דף הפייסבוק- שני פוסטים בשבוע באופן קבוע
    2. קבוצת פייסבוק- משתפת שם גם דברים של אחרים, שלי בערך פעם פעמיים בשבוע (לא מסודר)
    3. אינסטגרם- פעם או פעמיים בשבוע
    4. בתקווה לפתוח גם רשימת תפוצה
  6. מה לדעתך / מתוך בדיקה ערוצי השיווק שהכי מביאים לקוחות לקנייה?
    עדיין לא יודעת… עד כה פנו אלי מפייסבוק
  7. כמה אנשים יש לך היום ברשימת התפוצה?
    בערך 250 כתובות.

אהבתם את הפוסט? ספרו לחברים

פוסטים אחרונים

ספר במתנה!
המדריך ליצירת המתנה
הדיגיטלית הראשונה שלך

ללמוד ליצור מתנות דיגיטליות יצירתיות יותר, שיגדילו את רשימת התפוצה שלך בקצב מהיר יותר,
יפתחו בפניך קהלים חדשים ויצרו ערך מוסף למוצרים ושירותים קיימים.

נעים להכיר

אני מאמינה שעסקים צריכים ליצור עבור הלקוחות חוויה שהיא מעבר לשירות/מוצר מעולים, כוללת תשומת לב לפרטים והרבה הקשבה.

באתר תוכלו ללמוד דרך מדריכים, קייס סטאדיז וקורסים – איך ליצור שיווק אישי יותר, מדויק יותר, ולחסוך זמן בעבודה מתוכננת יותר.

המשיכו לעקוב גם כאן...

כניסת תלמידים