פודקאסט לנהל עסק ביעילות
המיינדסט, ההרגלים והכלים, איך לקחת את העסק לשלב הבא
איך לנהל עסק ביעילות
האם אנחנו צריכים הרבה תרגול ולבנות הרגלים? מה המיינדסט הנכון שנדרש ואיך לגדול ולהשתפר בניהול העסק ביעילות? על כל אלה נדבר בפרק חדש בפודקאסט לנהל עסק ביעילות (שם קודם: גם וגם).
פרק חדש, במיתוג חדש, עם פתיח חדש ורענן, 2023 – בואו נתחיל!
על סדר וייעול תהליכי יצירת תוכן
בפרק זה נדבר על מה צריך לעשות כדי ליצור יותר תוכן מעמיק, איך יוצרים סדר וארגון בתהליך, ומה הדברים שחשוב לשים לב אליהם כדי להתמקד ביצירת תוכן שעובד עבורנו ומקדם את מה שחשוב לנו בעסק בעונה הזו.
על איך לעשות דיקלאטר בעסק
לנהל עסק לבד או בצוות זה דבר קשה, והוא הופך להיות קשה עוד יותר כשאנחנו מופצצים כל הזמן בטכנולוגיות חדשות, דרכים חדשות לשווק וכלים דיגיטליים שאמורים לשפר לנו את העסק, בפרק זה נדבר על איך לעשות דיקלאטר (או ניקיון וסדר) בעסק, מה זה בעצם אומר, מה המיינדסט שמוביל אותנו בתהליך ולמה כדאי לנו לעשות את זה מדי תקופה.
איך לגדל ילדים עצמאיים ולעודד יזמות – עם אושרה פחימה-שמש
בפרק זה, הזמנתי את אושרה פחימה-שמש, חברה טובה, יזמית ואישה שאני עוקבת אחרי התכנים והיכולת שלה להבין ולנתח סיטואציות כבר שנים, לשיחה על ילדים, יזמות, עצמאות ואיך אפשר לגשת לנושא זה בצורה חיובית ומסודרת יותר.
על ההבדל בין ניהול פרויקטים לניהול משימות
מה ההבדל בין מערכות ניהול פרויקטים לכלי ניהול משימות? ובמה כל אחד מהם יכול לעזור לעסק שלנו?
לאחר החזרה שלי מחופשת לידה של תאומות וגם תהליכים נוספים שקרו בדרך למדתי הרבה על כמה באמת כלים מקצרים לנו את זמן העבודה, מה המיינדסט הנכון שבו אני מנהלת ולא העסק אותי, והאם זה באמת קשה או מסובך להטמיע מערכת וליהנות מזה (רמז, זה לא מה שאתם חושבים).
איך לייעל תהליכים בעסק ומתי הגיע הזמן להעסיק עוזרת אישית – עם אטי דגני
מרגישים עמוסים במשימות? חשבתם להעסיק עוזרת אישית אבל לא יודעים איך לגשת למשימה הזו בכלל? הפרק הזה בשבילכם.
בשיחה מרתקת עם אטי דגני, בעלת עסק עם 2 כובעים – עוזרת אישית by day ומדריכת הורים, דיברנו על ניהול משימות ואנרגיה במהלך השבוע, למה זה חשוב לייעל תהליכים בעסק ומתי הגיע הזמן להעסיק עוזרת אישית.