פודקאסט לנהל עסק ביעילות
המיינדסט, ההרגלים והכלים, איך לקחת את העסק לשלב הבא

off-Topic Episode: ”Where Was I When” – re the October 2023 war in Israel
לנוכח מתקפת הטרור האכזרית ב 7.10.23 והמלחמה שפרצה בעקבותיה, המשפיעה על כל העולם ובמיוחד על ישראלים ויהודים הגרים מחוץ לישראל, החלטנו להקליט פרק מיוחד, כזה שבו אנו משתפות את התחושות, המחשבות וההתמודדות היומיומית בימים אלו, של שתי עצמאיות, אחת בישראל ואחת בבריטניה.
חשבנו שיהיה נכון לתעד ולשתף בפלטפורמות שלנו וליצור שיח על מה שכולנו כישראלים חווים בימים אלה לאחר האירוע הכי מזעזע שקרה מאז קום המדינה.

איך ליצור תהליך עבודה מסודר כמעצבת פנים – עם קרן בר
איך נראה תהליך העבודה של מעצבת פנים מבפנים? איך אפשר לייעל תהליך כזה, או תהליכי עבודה דומים בכלל?
בפרק 70 והאחרון לעונה 5 של הפודקאסט 'לנהל עסק ביעילות', הזמנתי את קרן בר, הידועה גם כ- KARENB, לשיחה על תהליכי עבודה, ניהול של משרד עיצוב פנים, האתגרים הנפוצים הנפוצים ביצירת תהליך עבודה מסודר בעיצוב הפנים וכיצד ניתן להתמודד איתם.

6 שלבים לעסק מסודר – באיזה שלב אתם עכשיו
באיזה שלב אנחנו עכשיו? השאלה "מה הצעדים שצריך לעשות בדרך לעסק מסודר ויעיל?" עולה הרבה, ולכן את הפרק היום אני מקדישה לכולנו בעלות ובעלי עסקים שרוצים להעלות את העסק לרמה הבאה ביעילות ובתפעול.
לכן בפרק היום, אני הולכת לשתף אתכם ב-6 השלבים החשובים שכל אחד מהם ושכולם יחד יעזרו לנו להגיע לשלב הבא.

איך לבנות סיסטם לשמירת התכנים שכבר העליתי
איך יוצרים סיסטם לתכנים שכבר העלינו? זו שאלה שאני נשאלת הרבה ואני רוצה בפרק הזה להרחיב את הנושא הזה ולשתף מה המטרה / הסיבות בכלל ליצור סיסטם כזה, איך משתמשים בו ובמה זה עוזר לנו

איזה דברים אפשר לנהל בקליקאפ
בפרק חדש, אני משתפת על התהליך שעברתי בעצמי במעבר מאסאנה לקליקאפ, מה הדברים שאפשר לנהל בקליקאפ, מה הדרך הנכונה לבצע מעבר כזה ואיך אפשר לחשוב ולתכנן את הדברים עוד לפני המעבר כדי להפוך אותו ליותר קל.

איך לנהל נכון פרויקט של קורס דיגיטלי חדש
בפרק חדש, אשתף במסקנות והתובנות שלי מתהליך העבודה על הקורס, ומה אפשר ללמוד וליישם בעסק שלכם כבר היום, בין אם אתם עובדים על קורס דיגיטלי או כל פרויקט אחר.