fbpx

איך ליצור חוויית לקוח טובה יותר באמצעות מתנות דיגיטליות?

כאשר הקמתם את העסק שלכם ידעתם שתיתקלו בתחרות, שלכל לקוח יש עוד כמה הצעות לאותו מוצר/שירות חוץ מכם, אבל… לא ממש ידעתם איך להתמודד עם זה, פרט להנחות ומבצעים.

אני רוצה להראות לכם דרך שבה תוכלו לתת ללקוחות שלכם מעל ומעבר ולהוציא את עצמכם מתחרות המחירים.

מהי חוויית לקוח אחרת?

יש מספר דברים בודדים שלקוחות מדברים עליהם יותר משירות ממש טוב, כשאחד מאותם דברים הוא המדובר ביותר וזה שמחזיק הכי הרבה זמן בתודעת הלקוח – הפתעה נעימה, בייחוד כשהיא באה בלי הכנה מוקדמת ללקוח.

רוצים דוגמא? אתר הקניות Zappos.com החליט שבלי לדבר על זה יותר מדי, הוא משדרג באופן תמידי את המשלוח של מי שמזמין אצלו באתר ל"בין לילה" ולמשלוח חינם, רק בשביל לשמח את הלקוחות שמזמינים דרכו. זו הפתעה נעימה!

מתנות דיגיטליות – מה זה?

כל דבר שאתם רואים לנכון לתת כמתנה ללקוחות שמזמינים אצלכם שירות / מוצר, בדרך שמפתיעה את הלקוח ונותנת ערך מוסף לשירות שאתם נותנים. כשתיתנו מתנה בנוסף למוצר או שירות ממש טוב, אתם בעצם תישבו את לב הלקוח ותבטיחו לעצמכם לקוחות חוזרים וממליצים הרבה יותר מהרגיל.

איפה מוצאים רעיונות?

קודם כל, הלקוחות שלכם הקיימים הם אחלה מקור לרעיונות, אפשר להתייעץ איתם, להעלות בפניהם דברים שחשבתם עליהם לשדרוג השירות, ולפי התגובות תדעו אם אתם בכיוון או לא.

מקור שני להשראה הוא רשת פינטרסט, שבה ניתן לגלוש ולקבל עשרות רעיונות למוצרי מתנה, גם אם הם ממש לא בתחום הפעילות שלכם במקור. רוצים דוגמאות? בלוח הפינטסרסט הבא שלי, אני אוספת כל הזמן עוד ועוד רעיונות למתנות ממותגות שאפשר לקחת את הרעיון המקורי ולהשליך אותו לכל תחום שתרצו.

אהבתם את הפוסט? ספרו לחברים

פוסטים אחרונים

ספר במתנה!
המדריך ליצירת המתנה
הדיגיטלית הראשונה שלך

ללמוד ליצור מתנות דיגיטליות יצירתיות יותר, שיגדילו את רשימת התפוצה שלך בקצב מהיר יותר,
יפתחו בפניך קהלים חדשים ויצרו ערך מוסף למוצרים ושירותים קיימים.

נעים להכיר

אני מאמינה שעסקים צריכים ליצור עבור הלקוחות חוויה שהיא מעבר לשירות/מוצר מעולים, כוללת תשומת לב לפרטים והרבה הקשבה.

באתר תוכלו ללמוד דרך מדריכים, קייס סטאדיז וקורסים – איך ליצור שיווק אישי יותר, מדויק יותר, ולחסוך זמן בעבודה מתוכננת יותר.

המשיכו לעקוב גם כאן...

כניסת תלמידים