fbpx

בלוגרים מספרים – מאחורי הקלעים של בלוג אישי

פוסט זה הוא חלק מסדרת פוסטים חדשה שהתחילה כפינה קבועה בקבוצה 'בלוגים עושים עסקים' בה אני מראיינת בכל פעם בלוגרים על מאחורי הקלעים של העשייה שלהם.

האורחת שלנו הפעם היא: שירלי Shirley Guy.

  1. מי ומה – כמה משפטים שנכיר אותך
    היי, קוראים לי שירלי גיא, בלוגרית, יוצרת ועורכת תוכן בחברת דיגיטל גדולה. נשואה לנדב, ואימא לפרודנס החתולה. חיה ונושמת את עולם הבלוגספירה כ– 20 שנה, חיה ונושמת את התחום. תמיד אהבתי לכתוב, ובאופן טבעי, אני כותבת על מה שעושה לי טוב על הלב, למשל: אם זה רעיונות רומנטיים לדייטים או רעיונות למתנות מיוחדות לכבוד החגים, איך לנהל את הזמן נכון או טיפים לחיים מלאים רגעים קטנים של אושר.
    בתור עורכת תוכן שעובדת כשכירה, היה לי חשוב למצוא מקום משלי שבו אוכל לתת לכתיבה האישית שלי ולדברים לבוא לידי ביטוי. הבלוג שלי הוא פלטפורמה עבורי לשתף במחשבות, בחלומות, בתקוות, בחוויות וגם בהמלצות שלי על כל מה שמכניס לי ולקוראות שלי שמחה אל תוך הלב. כל זה במטרה לגרום להן לחייך, להתנתק מהצרות לרגע ופשוט לקבל השראה.
    אני משלבת בבלוג פוסטים עם רעיונות למתנות בהכנה עצמית (DIY), חוויות קולינריות, סדנאות, סיורים, אטרקציות לזוגות, חופשות רומנטיות ועוד. אני גם אוהבת מאוד לכתוב על הרגעים הקטנים שאני חווה ביומיום. ואם זה מצליח לגעת, לרגש ולעורר השראה בקרואות שלי, ומאפשר להן לחגוג את כל מה שעושה להן את זה, בלי רגשות אשם, זה עושה אותי פשוט שמחה.
    בעלי מתמודד בשנתיים האחרונות עם סרטן מעי הגס, וגם לנושא הזה הקדשתי פינה בבלוג שלי, שבה אני מתארת את חיי הזוגיות שלנו בצל מחלת הסרטן.
  2. באיזה פלטפורמות שיווק הבלוג פועל?
    הבלוג: www.shirleyslife.co.il
    עמוד פייסבוק: https://www.facebook.com/shirleyslifeblog/
    יש לי גם 6 קבוצות ברחבי הפייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב, שכרגע אני בוחנת את כדאיות התפעול שלהם
  3. מה פרופיל הקהל שמגיע לבלוג?
    הבלוג שלי מיועד בעיקר לנשים שנמצאות בזוגיות בגילאי 25-45 (אבל לא רק).
    הקהל שלי אוהב לקבל בעיקר רעיונות לדייטים ולמתנות והמלצות על אטרקציות וחופשות רומנטיות, ואני ממש שמחה בכל פעם שאני רואה איך הפוסטים שלי גורמים לאנשים להשקיע בזוגיות, ולשמר את הרומנטיקה שלהם.
  4. כמות מבקרים בחודש?
    יש לי בממוצע 8500 כניסות לבלוג בחודש, כשבשיא שלי עומד על קצת יותר מ- 20,000 כניסות.
  5. מי סוגי העסקים או המותגים שעבדת איתם בעבר או שברצונך לעבוד איתם בעתיד?
    קיבלתי כמה מוצרים לסקירה בבלוג, הוזמנתי להתארח במקומות ואני משתתפת בתוכניות שותפים, אך טרם יצא לי לעבוד עם עסקים או מותגים בבלוג ואני לא מתפרנסת ממנו, למרות שאני משקיעה בו לא מעט זמן ואנרגיות. אבל אני שומרת על האופטימיות.
    אני פתוחה לשיתופי פעולה מסחריים עם עסקים ומותגים שאני יכולה להתנסות במוצרים או בשירות שלהם, כדי להמליץ עליהם בבלוג. חשוב לי לציין שאני תמיד ממליצה אך ורק על מוצרים ושירותים שאני מאמינה בהם ושהיו לטעמי, כי חשוב לי שהקוראות יסמכו עליי.
  6. מה המודל העסקי של הבלוג?
    לצערי, נכון להיום הבלוג שלי עדיין אינו מקור הכנסה. כאמור, אני עובדת במשרה מלאה בתור עורכת תוכן, ובנוסף לכך, אני מתנדבת בעמותת חלאסרטן. אני מקווה שבעתיד הבלוג שלי יעניק לי חשיפה בתור יוצרת תוכן, ואוכל להתפתח כעצמאית בתחום. אני כיום לומדת קורס מיתוג אישי ומתכננת לפתוח בעתיד חנות אונליין למוצרי נייר, כמו כן אני מתכוונת ליצור שיתופי פעולה עסקיים עם גורמים שרלבנטיים לבלוג שלי ולהמשיך בשיווק שותפים.
  7. מה הטיפ הכי טוב שלך להפצת הבלוג והגעה לקהלים חדשים?
    הטיפ הכי חשוב שאני יכולה לתת הוא להתמיד, ולפרגן לאחרים. חשוב להשקיע גם בקשרים בינאישיים – פרגנו לאחרים והם יפרגנו לכם בחזרה. חשוב להתמיד בלמידה של הצד הטכני, להתמיד בהעלאת הפוסטים בזמן הנכון, להפיץ ברשתות החברתיות ולהתאזר בסבלנות.

תודה שירלי על הראיון, כיף להכיר אותך יותר לעומק 😘

אהבתם את הפוסט? ספרו לחברים

פוסטים אחרונים

ספר במתנה!
המדריך ליצירת המתנה
הדיגיטלית הראשונה שלך

ללמוד ליצור מתנות דיגיטליות יצירתיות יותר, שיגדילו את רשימת התפוצה שלך בקצב מהיר יותר,
יפתחו בפניך קהלים חדשים ויצרו ערך מוסף למוצרים ושירותים קיימים.

נעים להכיר

אני מאמינה שעסקים צריכים ליצור עבור הלקוחות חוויה שהיא מעבר לשירות/מוצר מעולים, כוללת תשומת לב לפרטים והרבה הקשבה.

באתר תוכלו ללמוד דרך מדריכים, קייס סטאדיז וקורסים – איך ליצור שיווק אישי יותר, מדויק יותר, ולחסוך זמן בעבודה מתוכננת יותר.

המשיכו לעקוב גם כאן...

כניסת תלמידים