Case Study – איך מגדילים רשימת תפוצה ב-250% עם מתנות דיגיטליות – עם קרן בר

בקייס סטאדי הקודם שבו אירחתי את נועה סטרלינג, דיברנו על איך נולדה המתנה שלה שהביאה מאות מצטרפות חדשות לרשימת התפוצה שלה, והיום אני שמחה לארח את קרן בר, הידועה גם כ- Karen B לספר לנו על המתנות שלה, איך היא יוצרת אותן, איפה היא משווקת ואיזה שינוי הן עשו לרשימת התפוצה שלה.


הי קרן, ספרי לנו על המתנה שיצרת, איך נולד הרעיון שלה?

היו לי מספר מתנות באתר שיצרתי לאורך השנים עבור הבלוג, אבל בעקבות הקורס שלך, הכנתי מתנה חדשה – מדריך שעוזר לעצב את הבית בפחות עם כל מיני טיפים ושדרוגים שחוסכים בעלויות השיפוץ.

למה בחרת דווקא במתנה הזו?

את המתנה בחרתי בעקבות צורך שזיהיתי אצל קהל היעד שלי. הצורך היה לחסוך בעלויות בזמן השיפוץ מבלי להתפשר על העיצוב.

מה ההכנות שנדרשו ממך כדי ליצור את המתנה ולשווק אותה?

את המתנה בניתי בקנבה עם גרפיקה מוכנה שמצאתי ואהבתי ותמונות מקצועיות שהיו קיימות במאגר התמונות של העסק.

בעקבות הקורס, בניתי דף מיוחד למתנות הדיגיטליות אותן שלפתי מנבכי הבלוג, כולל המתנה החדשה. את המתנה אני משתדלת לשווק בהזדמנויות שונות, בסוף של פוסט רלוונטי, בפייסבוק, אינסטגרם וכדומה…

דף מתנות מרוכז באתר של קרן – מוזמנים להיכנס ולהוריד ממגוון המתנות

מה קרה מהרגע שהתחלת לשווק אותה? תני לנו את הפרטים צעד אחר צעד

מהרגע שהתחלתי לשווק רשימת התפוצה שלי גדלה וממשיכה לגדול טיפין טיפין. כשהתחלתי את הקורס היו לי כ-500 נרשמים וכיום, היא כבר מתקרבת ל-1200 נרשמים.

האם את ממשיכה לשווק את המתנה מדי פעם? מה קרה איתה מאז?

כן, מידי פעם אני משווקת את המתנה ואפילו שולחת אותה לאנשים רלוונטיים.

סיכום במספרים: כמה הורידו המתנה בשבוע הראשון? כמה עד היום? לכמה חשיפה המתנה הגיעה

בשבוע הראשון, הורידו את המתנה 300 איש ומאז יש טפטוף של 2-4 איש בכל שבוע (בזכות דף המתנות).

אולי יעניין אותך גם

איך להתחיל עם ClickUp בלי להרגיש מוצפים

איך להתחיל עם ClickUp בלי להרגיש מוצפים? 3 צעדים פשוטים לניהול משימות ופרויקטים בצורה חכמה

כשנכנסתי לראשונה ל-ClickUp, התלהבתי מהאפשרויות – הכל נראה כמו אוצר של ממש. אבל תוך כמה דקות מצאתי את עצמי בוהה במסך ותוהה: מאיפה בכלל אני מתחילה? האם להגדיר את כל הפיצ'רים מההתחלה? להוסיף משימות או לשנות את הצבעים?אם גם אתם

לקריאת הפוסט ←
איך בולט ג'ורנל יכול לשנות את השגרה העסקית שלך? רעיונות יישומיים לייעול היום-יום

איך בולט ג'ורנל יכול לשנות את השגרה העסקית שלך? רעיונות יישומיים לייעול היום-יום

לפני כמה שנים, נתקלתי בבולט ג'ורנל. בהתחלה חשבתי שזה סתם טרנד חמוד – מחברת יפה עם כותרות שמציירים לבד ומלא זמן השקעה, אבל אז הבנתי שזה יכול להיות משהו הרבה יותר משמעותי ומועיל. לא עוד כלי עבודה שמכתיבה לי איך

לקריאת הפוסט ←

מדריך מקיף מתנה

לעבוד פחות, להספיק הרבה יותר!

להפוך כל משימה בעסק להרבה יותר פשוטה, מהירה ומוצלחת, וליהנות מעסק יעיל ובנוי לצמיחה​

כניסת תלמידים