הפכו את שולחן העבודה שלכם לכלי השראה

אחד הדברים שהכי נותנים לי השראה בעבודה מול המחשב זה רקע שולחן העבודה, וכיוון שאצלי יש 2 מסכים שאני עובדת איתם במקביל, אז חלק מהזמן שולחן העבודה זמין לי בזווית העין וגם כשאני קמה מהשולחן להמשך היום שלי בבית ועם הילדים – אני עדיין נהנית מהצבעוניות והערכים שרצים לי על המסך.

איך הופכים את שולחן העבודה למקור השראה?

  1. מנקים את כל האייקונים המיותרים – לכל הקבצים על שולחן העבודה צריכה להיות סיבה מספיק טובה להיות שם, אם לא – לסדר בתיקיה מתאימה.
  2. מורידים רקעים מגניבים מהרשת – פינטרסט הוא מקום מצוין למצוא בו רקעים יפייפיים, חלקם עם לוח שנה של אותו חודש, וחלקם עם משפטי השראה מגניבים ש"עושים לנו את זה", אז כל מה שנותר זה רק להוריד (מוזמנים להיכנס לתיקיה חדשה שפתחתי במיוחד עבורכם).
  3. מסדרים את כל הרקעים בתיקיה – לאסוף את כל הרקעים לתיקיה מסודרת במחשב (אצלי לדוגמא פתחתי תיקיה חדשה בDownloads בשם "Desktop BG").
שלב 1 – צרו שולחן עבודה נקי
שלב 2 – מצאו והורידו השראה
שלב 3 – רכזו הכל בצורה מסודרת

אולי יעניין אותך גם

איך בולט ג'ורנל יכול לשנות את השגרה העסקית שלך? רעיונות יישומיים לייעול היום-יום

איך בולט ג'ורנל יכול לשנות את השגרה העסקית שלך? רעיונות יישומיים לייעול היום-יום

לפני כמה שנים, נתקלתי בבולט ג'ורנל. בהתחלה חשבתי שזה סתם טרנד חמוד – מחברת יפה עם כותרות שמציירים לבד ומלא זמן השקעה, אבל אז הבנתי שזה יכול להיות משהו הרבה יותר משמעותי ומועיל. לא עוד כלי עבודה שמכתיבה לי איך

לקריאת הפוסט ←
מבלאגן למאורגן 3 צעדים פשוטים ליצירת סדר בראש ובעסק שלך עם שיטת PARA

מבלאגן למאורגן: 3 צעדים פשוטים ליצירת סדר בראש ובעסק שלך עם שיטת PARA

כמי שמנהלת עסק דיגיטלי כבר שנים, אני יודעת כמה קל ללכת לאיבוד בין משימות, קבצים ורעיונות שמתפזרים בכל מקום. ובהחלט בשנים הראשונות, גם אני עבדתי עם אינסוף מחברות, תיקיות, וגיליונות אקסל – והכל הרגיש לי עמוס, מבולגן ומתיש.

ברגע שהכרתי

לקריאת הפוסט ←

מדריך מקיף מתנה

לעבוד פחות, להספיק הרבה יותר!

להפוך כל משימה בעסק להרבה יותר פשוטה, מהירה ומוצלחת, וליהנות מעסק יעיל ובנוי לצמיחה​

כניסת תלמידים