Just Asking – פרק 2 – איך יוצרים מתנות דיגיטליות לעסק שמלמד עסקים אחרים

ברוכים הבאים לסדרת פוסטים חדשה פה בבלוג. הסדרה נולדה מתוך רצון לתת הצצה לשיחות ייעוץ עם בעלי מקצוע מתחומים מגוונים לגבי יישום של מתנות דיגיטליות ודיוור במייל בעסק שלהם.

בפרק השני שמחתי לארח את רונה יהל בורר, מעצבת גרפית ומלמדת בעלי העסקים איך לעצב בעצמם. מוזמנים להכיר עוד את רונה בפייסבוק, באינסטגרם וביוטיוב.

בפרק דיברנו על:

  1. טיפ חשוב – לשלוח מייל נוסף למי שלא פתחו את המייל ששלחנו.
  2. לפזר את המתנה הקיימת בערוצי שיווק נוספים אינסטגרם, בדף העסקי ועוד…
  3. לשתף מה מספרים אנשים שכבר הורידו את המתנה.
  4. במקום רק רשימה של כלים חינמיים – לארוז מתנה שתפרט מידע על כל הדברים ברשימה או תיתן טיפים איך לעבוד עם הכלים.
  5. מה ההבדל בין פוסט בבלוג למתנה דיגיטלית? איך מוצאים את ההבדל ביניהם ומתי מחליטים לעשות כל אחד מהם?

אני מזמינה אתכם להירשם ללא עלות למתחם הלמידה, בו עולים כל הזמן תכנים חדשים על מתנות דיגיטליות ושיווק במייל – הדרכות, קייס סטאדיז ועוד…

תשובות לשאלות על רונה שלא דיברנו עליהן בפרק:

  1. ספרי קצת על תחום העיסוק שלך, כמה שנים את בתחום?
    אני מעצבת גרפית במקצועי כבר הרבה (מאד) שנים. בשנים האחרונות פתחתי נישה נוספת בעסק שבה אני מלמדת בעלי עסקים ובלוגרים לעצב בעצמם עבור העסק שלהם. בשנה האחרונה אני מתמקדת בעיקר בזה ומאד נהנית. יש לי בלוג באתר שבו אני מעלה פוסטים בנושא באופן קבוע. תקופת הקורונה נתנה לי בוסט מרוכז ויצרתי עוד פוסטים לבלוג וקורס דיגיטלי חדש.
  2. מה המוצרים/השירותים שאת מוכרת היום?
    1. שירות של שיעור עיצוב אונליין בו אני מלמדת את בעל העסק/בלוגר איך לעבוד באתר עיצוב (כל אחד ומה שמתאים לו)
    2. קורס דיגיטלי לעיצוב באתר קנבה
    3. ליווי בהקמת אתר/בלוג חדש – שלב אחרי שלב
  3. מה המתנות הדיגיטליות שיש לך היום ואיך הן עבדו לך (אשמח שתשתפי מספרים של הורדות, קצב הורדה בחודש ממוצע ואיפה פרסמת אותן)
    אחרי הרבה זמן שלא היתה לי מתנה דיגיטלית (בעבר הצעתי סדרה של טיפים במיילים עוקבים) העליתי לאחרונה מדריך לעיצוב עצמאי PDF שיש בו את המידע החשוב למי שרוצה להתחיל לעצב בעצמו. ההרשמה לקבלת המדריך נמצאת בפופ-אפ באתר שלי ונראה שזה עובד לא רע. העליתי את הפופ אפ לפני שבועיים וכבר נרשמו דרכו 39 אנשים.
  4. מה ערוצי השיווק שלך ועד כמה את פעילה בהם במהלך חודש ממוצע?
    בלוג, רשימת דיוור, פייסבוק, אינסטגרם, וגם קצת – יוטיוב, לינקדאין ופינטרסט. בתקופת הקורונה הרבה יותר. לפני כן הרבה פחות…
  5. מה לדעתך / מתוך בדיקה ערוצי השיווק שהכי מביאים לקוחות לקנייה?
    רשימת הדיוור הכי יעילה בשלב זה. עכשיו התחלתי גם פרסום ממומן בפייסבוק אבל עוד לא יודעת איך זה עובד. לא הצלחתי עד עכשיו ליצור שיח עם קהל פוטנציאלי דרך הרשתות החברתיות.
  6. כמה אנשים יש לך היום ברשימת התפוצה?
    1300 רשומים.

אולי יעניין אותך גם

מדריך ClickUp למתחילים: כל מה שצריך לדעת כדי להתחיל

מדריך ClickUp למתחילים: כל מה שצריך לדעת כדי להתחיל

ClickUp הוא אחד הכלים המובילים לניהול משימות ותהליכים בעסקים קטנים, והוא יכול לשדרג את ההתנהלות היומיומית בעסק שלך. בפוסט הזה נצלול לעומק המערכת, נלמד איך להתחיל לעבוד איתה, נבין כיצד להתאים אותה לצרכים שלך, ונענה על שאלות נפוצות כמו מה

לקריאת הפוסט ←
ניהול זמן בעסק קטן: איך לתכנן את היום שלך ולהגביר את היעילות

ניהול זמן בעסק קטן: איך לתכנן את היום שלך ולהגביר את היעילות

האם ידעתן שהדרך שבה אנחנו מתחילות את הבוקר יכולה להפוך את היום שלנו ליעיל יותר ולהשפיע על כל השבוע?
כבעלות עסקים, כל בחירה שאנחנו עושות על הבוקר יכולה להשפיע על הפרודוקטיביות, ההצלחה וההרגשה הכללית שלנו לאורך היום. בפוסט זה,

לקריאת הפוסט ←

מדריך מקיף מתנה

לעבוד פחות, להספיק הרבה יותר!

להפוך כל משימה בעסק להרבה יותר פשוטה, מהירה ומוצלחת, וליהנות מעסק יעיל ובנוי לצמיחה​

כניסת תלמידים