fbpx

Just Asking – פרק 3 – איך יוצרים מתנות דיגיטליות לעסק שעובד עם מוסדות גדולים

ברוכים הבאים לסדרת פוסטים חדשה פה בבלוג. הסדרה נולדה מתוך רצון לתת הצצה לשיחות ייעוץ עם בעלי מקצוע מתחומים מגוונים לגבי יישום של מתנות דיגיטליות ודיוור במייל בעסק שלהם.

בפרק השני שמחתי לארח את רחל בילסקי. אדריכלית ובעלת המשרד אחרת אדריכלות ובניה ירוקה. מוזמנים להכיר עוד את רחל בפייסבוק.

בפרק דיברנו על:

אני מזמינה אתכם להירשם ללא עלות למתחם הלמידה, בו עולים כל הזמן תכנים חדשים על מתנות דיגיטליות ושיווק במייל – הדרכות, קייס סטאדיז ועוד…

תשובות לשאלות על רחל שלא דיברנו עליהן בפרק:

  1. ספרי קצת על תחום העיסוק שלך, כמה שנים את בתחום?
    אני אדריכלית. עוסקת בתכנון מבנים בבניה ירוקה. מעל ל-20 שנה בתחום. עצמאית כ-14 שנים.
  2. מה המוצרים/השירותים שאת מוכרת היום?
    אני מתכננת בתים פרטיים. שכונות מגורים. מבני ציבור ותב"עות. שירות שהוא המוצר 🙂
  3. מה המתנות הדיגיטליות שיש לך היום ואיך הן עבדו לך (אשמח שתשתפי מספרים של הורדות, קצב הורדה בחודש ממוצע ואיפה פרסמת אותן)
    מתביישת לומר שאין לי. הכנתי פעם מדריך שנקרא: "המדריך-8 טעויות נפוצות בתכנון ובניה שעולות מאות ואלפי שקלים." מחכה עד היום לעיצוב.
  4. מה ערוצי השיווק שלך ועד כמה את פעילה בהם במהלך חודש ממוצע?
    דף עסקי בפייסבוק, פעילה בקבוצות – אין לי קבוצה משלי, רשימת תפוצה – קטנה ולא מתוחזקת, ואתר.
  5. מה לדעתך / מתוך בדיקה ערוצי השיווק שהכי מביאים לקוחות לקנייה?
    חושבת שמהפייסבוק ומהאתר. זה לא תמיד ישיר. גם מפה לאוזן …
  6. כמה אנשים יש לך היום ברשימת התפוצה?
    עשרות להערכתי.

אהבתם את הפוסט? ספרו לחברים

פוסטים אחרונים

ספר במתנה!
המדריך ליצירת המתנה
הדיגיטלית הראשונה שלך

ללמוד ליצור מתנות דיגיטליות יצירתיות יותר, שיגדילו את רשימת התפוצה שלך בקצב מהיר יותר,
יפתחו בפניך קהלים חדשים ויצרו ערך מוסף למוצרים ושירותים קיימים.

נעים להכיר

אני מאמינה שעסקים צריכים ליצור עבור הלקוחות חוויה שהיא מעבר לשירות/מוצר מעולים, כוללת תשומת לב לפרטים והרבה הקשבה.

באתר תוכלו ללמוד דרך מדריכים, קייס סטאדיז וקורסים – איך ליצור שיווק אישי יותר, מדויק יותר, ולחסוך זמן בעבודה מתוכננת יותר.

המשיכו לעקוב גם כאן...

כניסת תלמידים