fbpx

קייס סטאדי – סדר בעסק בתחום השירות

אחד הלקוחות הראשונים שלי בעסק הנוכחי שלי זה אח שלי.

און, שקטן ממני בשנה וטיפה וגדלנו ממש כמו תאומים, עובד כבר שנים כעצמאי, בשותפות עם אבא שלנו. לפני כמה שנים הם שינו כיוון, פיתחו מוצרים ייחודיים משלהם ויצרו עסק חדש בתחום הנגישות.
העסק החדש דרש גישה שונה גם בשיווק וגם בשירות, שזו בדיוק הנקודה שבה און פנה אליי כדי שאעזור להם לגבש תהליכי שיווק, שירות וחוויית לקוח בעסק וזה מה שיצאנו לעשות.

מה מחכה לכם בפרק?

  • למה בנייה של תהליך עבודה ושירות משהו שמתפתח כל הזמן ולא חד פעמי
  • למה אנחנו לא חייבים להיות סופר-טכנולוגיים בשביל לאמץ כלים דיגיטליים
  • מה קורה כשבונים תהליך נכון, בכלים קלים ללמידה

העסק של אח שלי (און) ואבא שלי (דרור) – אדר פתרונות הרמה: adarlift.co.il

על כל זה ועוד אני משתפת בפרק זה, מוזמנים להקשיב ולשתף אותי בחזרה בקבוצת לנהל עסק ביעילות בתובנות ושאלות.

לצפייה בפרק ביוטיוב:

שנמשיך לגדול ולהתייעל,

שרון גולן

מדריך מקיף מתנה

לעבוד פחות

להספיק

הרבה יותר!​

להפוך כל משימה בעסק להרבה יותר פשוטה, מהירה ומוצלחת, וליהנות מעסק יעיל ובנוי לצמיחה​

כניסת תלמידים