כמו שכולנו יודעים ומרגישים בשבועות האחרונים, חיינו כבעלי עסקים יכולים להיות מאתגרים ומלאי רעש ומחשבות. אנחנו מוצפים בהרבה הסחות, הרבה דברים אישיים שקופצים תוך כדי עבודה, הרבה מדי משימות ופרויקטים שאנחנו חושבים שצריך לבצע. כשמטרה שלנו היא די פשוטה – להפסיק את הבלאגן בראש ולהפחית את הרעש, לנהל את המשימות שלנו יעיל יותר, ולא להתחייב ליותר מדי דברים.
בפרק היום נרחיב על איך ניתן לייצר יותר שקט בראש ולנהל משימות בצורה יותר יעילה.
מוזמנים להקשיב ולשתף בחזרה בקבוצת לנהל עסק ביעילות בתובנות ושאלות.
שנמשיך לעשות ולהתחזק,
שרון