פודקאסט לנהל עסק ביעילות

המיינדסט, ההרגלים והכלים, איך לקחת את העסק לשלב הבא​

איך ליצור הרגלים טובים בעסק - פודקאסט לנהל עסק ביעילות - פרק 53

איך ליצור הרגלים טובים בעסק

בכל חמישי בבוקר קופצת לי משימה של מעקב קהילה, שבה אני כותבת לי כמה אנשים נוספים הצטרפו לקהל שלי, בכל הפלטפורמות, בשבוע האחרון. ובכל שבוע זה גורם לי לחייך, ולא בגלל כמויות האנשים, אלא בגלל תחושת ההצלחה שזה מייצר אצלי וסיום חיובי לשבוע. על כל זה ועוד אני משתפת בפרק זה, מוזמנים להקשיב ולשתף אותי בחזרה בקבוצת לנהל עסק ביעילות בתובנות ושאלות.

להאזנה לפרק ☊
קייס סטאדי - סדר בעסק בתחום השירות - פודקאסט לנהל עסק ביעילות - פרק 51

קייס סטאדי – סדר בעסק בתחום השירות

לפני כמה שנים אח שלי ואבא שלי שינו כיוון בעסק שלהם, פיתחו מוצרים ייחודיים משלהם ויצרו עסק חדש בתחום הנגישות. העסק החדש דרש גישה שונה גם בשיווק וגם בשירות, שזו בדיוק הנקודה שבה און פנה אליי כדי שאעזור להם לגבש תהליכי שיווק, שירות וחוויית לקוח בעסק וזה מה שיצאנו לעשות, ובפרק החדש נדבר על איך בנינו יחד את תהליך העבודה, באיזה כלים השתמשנו ואיפה הם נמצאים היום.

להאזנה לפרק ☊
איך לנהל עסק ביעילות - פודקאסט לנהל עסק ביעילות - פרק 51

איך לנהל עסק ביעילות

האם אנחנו צריכים הרבה תרגול ולבנות הרגלים? מה המיינדסט הנכון שנדרש ואיך לגדול ולהשתפר בניהול העסק ביעילות? על כל אלה נדבר בפרק חדש בפודקאסט לנהל עסק ביעילות (שם קודם: גם וגם).
פרק חדש, במיתוג חדש, עם פתיח חדש ורענן, 2023 – בואו נתחיל!

להאזנה לפרק ☊
על איך לעשות דיקלאטר בעסק - פודקאסט גם וגם - פרק 49

על איך לעשות דיקלאטר בעסק

לנהל עסק לבד או בצוות זה דבר קשה, והוא הופך להיות קשה עוד יותר כשאנחנו מופצצים כל הזמן בטכנולוגיות חדשות, דרכים חדשות לשווק וכלים דיגיטליים שאמורים לשפר לנו את העסק, בפרק זה נדבר על איך לעשות דיקלאטר (או ניקיון וסדר) בעסק, מה זה בעצם אומר, מה המיינדסט שמוביל אותנו בתהליך ולמה כדאי לנו לעשות את זה מדי תקופה.

להאזנה לפרק ☊
048: על איך לגדל ילדים עצמאיים ולעודד יזמות - עם אושרה פחימה שמש

איך לגדל ילדים עצמאיים ולעודד יזמות – עם אושרה פחימה-שמש

בפרק זה, הזמנתי את אושרה פחימה-שמש, חברה טובה, יזמית ואישה שאני עוקבת אחרי התכנים והיכולת שלה להבין ולנתח סיטואציות כבר שנים, לשיחה על ילדים, יזמות, עצמאות ואיך אפשר לגשת לנושא זה בצורה חיובית ומסודרת יותר.

להאזנה לפרק ☊

כניסת תלמידים