פודקאסט לנהל עסק ביעילות

המיינדסט, ההרגלים והכלים, איך לקחת את העסק לשלב הבא​

ניהול ציפיות של לקוחות - עם דבי קצב - פודקאסט לנהל עסק ביעילות - פרק 92

ניהול ציפיות של לקוחות – עם דבי קצב

בפרק חדש זה, דבי קצב ואני משוחחות ומרחיבות בנושא ניהול ציפיות הלקוח – בטעויות שאולי אנחנו עושים כבעלי עסקים, בטיפים שלנו ושל אחרים, משתפות במקרים אמיתיים שקרו לנו, כאלו שהיוו השראה לבחירת הנושא לפרק זה, וגם תוכלו לשמוע איך אנחנו מיישמות את הטיפים האלה ביומיום שלנו ומתי אנחנו משתמשות בהם.

להאזנה לפרק ☊
5 טיפים איך לפתוח את היום ביעילות - פודקאסט לנהל עסק ביעילות - פרק 90

5 טיפים איך לפתוח את היום ביעילות

בפרק היום, שפותח את העונה השמינית של הפודקאסט נדבר על 5 טיפים שיעזרו לנו לפתוח את היום שלנו ביעילות ולשמוח בהתקדמות שלנו לעבר הדברים שחשובים לנו, אשתף באיך אני מיישמת את הטיפים האלה ביומיום שלי ובאיזו תדירות.

להאזנה לפרק ☊
איך יוצרים תהליך עבודה יעיל בתחום העיצוב - פודקאסט לנהל עסק ביעילות - פרק 89

קייס סטאדי – איך יוצרים תהליך עבודה יעיל בתחום העיצוב

בפרק היום אנחנו הולכים לדבר בהרחבה על אחד הנושאים החמים בעולם השיווק היום – איך להכניס יותר סדר ופשטות בשיווק העסק שלנו. אנחנו נבין איך להתמודד עם האתגרים של יצירת חומר שיווקי מאורגן ואיך להפוך את הבלגן לסדר יעיל, בעזרת 6 צעדים פשוטים שאפרט בפרק.

להאזנה לפרק ☊
איך ליצור סדר ופשטות בשיווק העסק שלך - פודקאסט לנהל עסק ביעילות - פרק 88

איך ליצור סדר ופשטות בשיווק העסק שלך

בפרק היום אנחנו הולכים לדבר בהרחבה על אחד הנושאים החמים בעולם השיווק היום – איך להכניס יותר סדר ופשטות בשיווק העסק שלנו. אנחנו נבין איך להתמודד עם האתגרים של יצירת חומר שיווקי מאורגן ואיך להפוך את הבלגן לסדר יעיל, בעזרת 6 צעדים פשוטים שאפרט בפרק.

להאזנה לפרק ☊
קייס סטאדי –תהליך עבודה יעיל ליצירת פודקאסט - פודקאסט לנהל עסק ביעילות - פרק 87

קייס סטאדי –תהליך עבודה יעיל ליצירת פודקאסט

כשאנחנו ניגשים ליצור פודקאסט בפעם הראשונה, אנחנו חושבים שזה ממש מסובך, שנדרש מאיתנו ציוד מקצועי, עורך והרבה ידע מקדים, שאולי יהיה לנו קשה להתמיד או בכלל ליצור את הפרק הראשון.
בפרק זה, אנחנו הולכים לעסוק בנושא שכולו עשייה: קייס סטאדי על תהליך עבודה יעיל ליצירת פודקאסט. נשמע מסקרן? מעולה. כי אתם עומדים לקבל המון טיפים!

להאזנה לפרק ☊

כניסת תלמידים