fbpx

פודקאסט לנהל עסק ביעילות

המיינדסט, ההרגלים והכלים, איך לקחת את העסק לשלב הבא​

האבולוציה של הניהול העצמי שלנו - פרק משותף עם דבי קצב - פודקאסט לנהל עסק ביעילות - פרק 61

האבולוציה של הניהול העצמי שלנו – פרק משותף עם דבי קצב

בפרק הפותח את העונה החמישית של הפודקאסט, דבי קצב ואני מדברות על נושא הניהול העצמי וכיצד הוא קשור לחיים האישיים ולעסקים עצמאיים. הנושא הזה חוזר הרבה במפגשי המסטרמיינד שלנו וכדי להעמיק בו, החלטנו להקליט פרק רק עליו.

להאזנה לפרק המלא
איך להגדיל את העסק ולגייס עובדים טובים - פודקאסט לנהל עסק ביעילות - פרק 60

איך להגדיל את העסק ולגייס עובדים טובים – עם רוני ארזי

בפרק האחרון של העונה הרביעית, מצטרף אליי רוני ארזי, מנכ"ל ובעלים משותף של 'משרוקית דיגיטל'. רוני משתף בידע והניסיון שלו כיצד לנווט את האתגרים וההזדמנויות הייחודיות של צמיחת עסקים בשוק הישראלי, כולל טיפים לבניית צוות חזק וזיהוי כישרונות מובילים. הצטרפו אלינו לשיחה מרתקת על האסטרטגיות והשיטות המומלצות להגדלת העסק וגיוס עובדים באחד מהשווקים הדינמיים ביותר בעולם.

להאזנה לפרק המלא
איך ליצור חוויית לקוח מצוינת בעסק - פודקאסט לנהל עסק ביעילות - פרק 59

איך ליצור חוויית לקוח מצוינת בעסק – עם אורטל הדר-תומר

בפרק חדש, אורטל הדר-תומר, מומחית חוויית לקוח, ואני חוקרות כיצד עסקים בכל הגדלים מסתגלים להתאמה לצרכים ולציפיות המתפתחים של הלקוחות שלהם. הצטרפו אלינו כשאנחנו צוללות לתוך המגמות והתובנות המרכזיות שמעצבות את נוף חווית הלקוח בשנת 2023.

להאזנה לפרק המלא
איך להרים כסף מהרצפה בעזרת תהליכים בעסק - פודקאסט לנהל עסק ביעילות - פרק 57

איך להרים כסף מהרצפה בעזרת תהליכים בעסק

יש ביטוי בעסקים שנקרא 'להרים כסף מהרצפה' וכמו הרבה ביטויים אחרים שנהיו עם השנים מאוסים או כאלה שאנחנו תופסים כלא אמיתיים, ככה גם הביטוי הזה. אבל.. יש הרבה מקרים בהם הביטוי הזה נכון ואמיתי לגמרי, רק צריך להסתכל במקומות הנכונים. בפרק זה אני משתפת על 3 הגורמים המרכזיים שיכולים לעזור לנו להכניס ולהרוויח יותר, ואיך לתכנן ולחשוב מראש על הדברים. מוזמנים להקשיב ולשתף בחזרה בקבוצת לנהל עסק ביעילות בתובנות ושאלות.

להאזנה לפרק המלא
איך לעקוב ולסדר הרבה לידים חדשים - פודקאסט לנהל עסק ביעילות - פרק 57

איך לעקוב ולסדר מלא לידים חדשים

האם יש שיטה יעילה איך לעקוב ולזכור לחזור לכולם ולנהל את התהליך הזה בצורה יותר מסודר? מה עושים במצב שיש יחסית הרבה פניות בו-זמנית? איך עוקבים ויוצרים קשר עם כולם במהירות? בלי שזה ייקח לנו הרבה כוח ואנרגיה ועם תשומת לב לכל הפרטים כדי לא לפספס/לטעות/לוודא שאין לנו כפילויות? על כל זה ועוד אני משתפת בפרק זה, מוזמנים להקשיב ולשתף בחזרה בקבוצת לנהל עסק ביעילות בתובנות ושאלות.

להאזנה לפרק המלא

כניסת תלמידים