איך לעקוב אחר זמן ביצוע משימות – חיבור בין טוגל לאסאנה

העבודה עם מערכת ניהול פרויקטים, מאפשר לנו לעבוד בצורה נוחה ויעילה על פרויקטים ומשימות, בין אם אנחנו עובדים לבד בעסק שיש לנו צוות או מספר צוותים.

כאשר אנחנו מחברים את אפליקציית Toggl כתוסף לאסאנה Asana ו/או לכרום שלנו, היא מאפשרת לנו לנהל את הזמן שלנו יותר ביעילות, לעקוב אחר כמה זמן לקח לנו לבצע משימות ופרוייקטים בעסק שלנו ע"י הפעלת טיימר. טוגל גם מאפשר לנו לתייג משימות משימות לפי נושאים, או טאגים שנבחר, לעקוב ברמה יומית/שבועית/חודשית אחר התקדמות הפרויקטים שלנו ולהוציא דוחות מסודרים בקלות.

מדריך קצר בוידאו – איך לעקוב אחר זמן ביצוע משימות

אולי יעניין אותך גם

איך להתחיל עם ClickUp בלי להרגיש מוצפים

איך להתחיל עם ClickUp בלי להרגיש מוצפים? 3 צעדים פשוטים לניהול משימות ופרויקטים בצורה חכמה

כשנכנסתי לראשונה ל-ClickUp, התלהבתי מהאפשרויות – הכל נראה כמו אוצר של ממש. אבל תוך כמה דקות מצאתי את עצמי בוהה במסך ותוהה: מאיפה בכלל אני מתחילה? האם להגדיר את כל הפיצ'רים מההתחלה? להוסיף משימות או לשנות את הצבעים?אם גם אתם

לקריאת הפוסט ←
איך בולט ג'ורנל יכול לשנות את השגרה העסקית שלך? רעיונות יישומיים לייעול היום-יום

איך בולט ג'ורנל יכול לשנות את השגרה העסקית שלך? רעיונות יישומיים לייעול היום-יום

לפני כמה שנים, נתקלתי בבולט ג'ורנל. בהתחלה חשבתי שזה סתם טרנד חמוד – מחברת יפה עם כותרות שמציירים לבד ומלא זמן השקעה, אבל אז הבנתי שזה יכול להיות משהו הרבה יותר משמעותי ומועיל. לא עוד כלי עבודה שמכתיבה לי איך

לקריאת הפוסט ←

מדריך מקיף מתנה

לעבוד פחות, להספיק הרבה יותר!

להפוך כל משימה בעסק להרבה יותר פשוטה, מהירה ומוצלחת, וליהנות מעסק יעיל ובנוי לצמיחה​

כניסת תלמידים