מה ההבדל בין מערכות ניהול פרויקטים לכלי ניהול משימות? ובמה כל אחד מהם יכול לעזור לעסק שלנו?
אחרי שנים בהן ניהלתי סטודיו למיתוג ועיצוב אתרים, הגיע הזמן שלי לצאת לחופשת לידה שאחריה חזרתי לעבודה בצורה מאוד הדרגתית ועם הרבה פחות שעות, וזה היה השלב לשלב מערכת שתעזור לי לנהל את כל הפרויקטים השונים שרצו במקביל, כדי לעקוב אחרי המשימות, כמה זמן עבדתי על כל פרויקט ועוד..
מתוך התהליך הזה וגם תהליכים נוספים שלמדתי מהם בשנים שבאו אחרי, למדתי הרבה דברים, ביניהם כמה באמת כלים מקצרים לנו את זמן העבודה, מה המיינדסט הנכון שבו אני מנהלת ולא העסק אותי, והאם זה באמת קשה או מסובך להטמיע מערכת וליהנות מזה (רמז, זה לא מה שאתם חושבים).
על כל זה ועוד אני משתפת בפרק זה, מוזמנים להקשיב ולשתף אותי בחזרה בקבוצת לנהל עסק ביעילות בתובנות ושאלות.
שנמשיך להיות ממוקדים ויעילים,
שרון גולן