בלוגרים מספרים – מאחורי הקלעים בלוג של מיזם של סיורי אופנה ותרבות

פוסט זה הוא חלק מסדרת פוסטים חדשה שהתחילה כפינה קבועה בקבוצה ‘בלוגים עושים עסקים‘ בה אני מראיינת בכל פעם בלוגרים על מאחורי הקלעים של העשייה שלהם.

האורחת שלנו הפעם היא: זויה Zoya Fux.

  1. מי ומה – כמה משפטים שנכיר אותך
    אני זויה פוקס, בת 40 ואמא ל-3. גרה בקרית חיים. מהנדסת תעשיה וניהול שאחרי 15 שנה בחברת פרטנר החלטתי להגשים חלום ולהקים מיזם של סיורי אופנה ותרבות בתל אביב וחיפה. סיורים לקבוצות נשים שמפגישות אותן עם מעצבים ויוצרים ישראליים מרתקים
  2. באיזה פלטפורמות שיווק הבלוג פועל?
    השיווק שלי בעיקר דרך פייסבוק, פה לאוזן וכמה כתבות בלאישה ומגזין ארקיע. לא עושה שיווק ממומן או משלמת על שיווק
  3. מה פרופיל הקהל שמגיע לבלוג?
    קהל היעד שלי אלה נשים בגילאי 30-70+ בעיקר נשים בישראל אבל גם תיירות
  4. מי סוגי העסקים או המותגים שעבדת איתם בעבר או שברצונך לעבוד איתם בעתיד?
    אני עובדת עם מגוון מעצבים ויוצרים ישראליים
  5. מה המודל העסקי של הבלוג?
    המודל העסקי שלי מבוסס על הכנסה מהצטרפות לסיורים

תודה זויה על הראיון, כיף להכיר אותך ואת הבלוג שלך 😘

אולי יעניין אותך גם

איך להתחיל עם ClickUp בלי להרגיש מוצפים

איך להתחיל עם ClickUp בלי להרגיש מוצפים? 3 צעדים פשוטים לניהול משימות ופרויקטים בצורה חכמה

כשנכנסתי לראשונה ל-ClickUp, התלהבתי מהאפשרויות – הכל נראה כמו אוצר של ממש. אבל תוך כמה דקות מצאתי את עצמי בוהה במסך ותוהה: מאיפה בכלל אני מתחילה? האם להגדיר את כל הפיצ'רים מההתחלה? להוסיף משימות או לשנות את הצבעים?אם גם אתם

לקריאת הפוסט ←
איך בולט ג'ורנל יכול לשנות את השגרה העסקית שלך? רעיונות יישומיים לייעול היום-יום

איך בולט ג'ורנל יכול לשנות את השגרה העסקית שלך? רעיונות יישומיים לייעול היום-יום

לפני כמה שנים, נתקלתי בבולט ג'ורנל. בהתחלה חשבתי שזה סתם טרנד חמוד – מחברת יפה עם כותרות שמציירים לבד ומלא זמן השקעה, אבל אז הבנתי שזה יכול להיות משהו הרבה יותר משמעותי ומועיל. לא עוד כלי עבודה שמכתיבה לי איך

לקריאת הפוסט ←

מדריך מקיף מתנה

לעבוד פחות, להספיק הרבה יותר!

להפוך כל משימה בעסק להרבה יותר פשוטה, מהירה ומוצלחת, וליהנות מעסק יעיל ובנוי לצמיחה​

כניסת תלמידים