בלוגרים מספרים – מאחורי הקלעים של בלוג שמלמד מעצבים גרפיים (אבל לא רק)

פוסט זה הוא חלק מסדרת פוסטים חדשה שהתחילה כפינה קבועה בקבוצה 'בלוגים עושים עסקים' בה אני מראיינת בכל פעם בלוגרים על מאחורי הקלעים של העשייה שלהם.

האורחת שלנו הפעם היא: עינת עינת שמשוני.

  1. מי ומה – כמה משפטים שנכיר אותך
    עינת שמשוני. מעצבת גרפית, מאיירת, כותבת ומרצה. מבלה את חיי בנעימים עם אישי וחמשת ילדינו בערבות הבזלת של רמת הגולן.
  2. באיזה פלטפורמות שיווק הבלוג פועל?
    הבלוג בנוי על מערכת וויקס ומקודם באופן אורגני בלבד (כתבו "בלוג למעצבים" בגוגל, אני נמצאת בשתי התוצאות הראשונות. יוהו!)
  3. מה פרופיל הקהל שמגיע לבלוג?
    הבלוג מיועד למעצבים גרפיים אבל יש בו הרבה מידע שיכול להתאים גם לאנשים מתחומים נושקים, כמו מאיירים, צלמים וכו'. רוב המנויים והקוראים הם מעצבים עצמאיים אבל מדי פעם אני מגלה שיש אנשים מתחומים שונים לגמרי שסתם נהנים לקרוא את הבלוג.
  4. כמות מבקרים בחודש?
    550 בממוצע. אין לי מושג אם זה נחשב מעט או הרבה.
  5. מי סוגי העסקים או המותגים שעבדת איתם בעבר או שברצונך לעבוד איתם בעתיד?
    האמת שעד עכשיו לא יצא לי לעבוד מול עסקים אחרים. גם לא חיפשתי את זה. אני עדיין תוהה אם מתאים לי למסחר את הבלוג או לא.
    מצד אחד – אני משקיעה בו לא מעט. מצד שני, אולי מסחור שלו קצת יהרוס לי את הכיף. אם אחליט ללכת לכיוון הזה, חשוב לי שאלו יהיה עסקים שנותנים מענה וערך לקהל שלי.
  6. מה המודל העסקי של הבלוג?
    אני נכלמת להודות באמת העירומה – אין לי מודל עסקי. התחלתי לכתוב את הבלוג כי הרגשתי שיש לי המון ידע לחלוק. אני מקבלת המון פניות עם שאלות שדי חוזרות על עצמן וחשבתי שיהיה פשוט יותר לרכז את כל המידע ולשלוח קישור רלוונטי כשפונים אלי במקום לכתוב כל פעם את אותה התשובה. כתיבה בבלוג גם עוזרת לי לחדד דברים עבור עצמי.
    בעקבות הכתיבה קיבלתי הצעה לכתוב מאמרים בתשלום עבור הבלוג של מנטור ואני מקבלת פניות להרצאות, כך שגם יוצאים מזה דברים עסקיים.
  7. מה הטיפ הכי טוב שלך להפצת הבלוג והגעה לקהלים חדשים?
    לייצר תוכן טוב.
  8. אם בא לך לספר משהו נוסף מלבד השאלות – בשמחה
    אנשים שיש להם ערך מיוחד עבור מעצבים, בין אם זה ידע, רעיון או מוצר, מוזמנים להתארח אצלי בבלוג.

מוזמנים לבלוג של עינת: https://www.s-gaash.com/blog

אהבתם את הפוסט? ספרו לחברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

רוצים לשתף אותי מה חשבתם על הפוסט?

אשמח מאוד לקרוא ולשוחח אתכם פה בתגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצה להפוך את רשימת התפוצה לחבר הכי טוב של העסק שלך?

בפעילות חדשה תקבלו במייל שייצא אליכם אחת לשבוע (אוטומטית כבר אמרנו?), רעיון איך לגרום לרשימת התפוצה שלכם לעבוד עבורכם, לחסוך לכם זמן ולהפוך את הכלי הזה ממטלה לחבר.

רוצה להתחיל?

פוסטים אחרונים

ספר במתנה!
המדריך ליצירת המתנה
הדיגיטלית הראשונה שלך

ללמוד ליצור מתנות דיגיטליות יצירתיות יותר, שיגדילו את רשימת התפוצה שלך בקצב מהיר יותר,
יפתחו בפניך קהלים חדשים ויצרו ערך מוסף למוצרים ושירותים קיימים.

נעים להכיר

אני מאמינה שעסקים צריכים ליצור עבור הלקוחות חוויה שהיא מעבר לשירות/מוצר מעולים, כוללת תשומת לב לפרטים והרבה הקשבה.

באתר תוכלו ללמוד דרך מדריכים, קייס סטאדיז וקורסים – איך ליצור שיווק אישי יותר, מדויק יותר, ולחסוך זמן בעבודה מתוכננת יותר.

המשיכו לעקוב גם כאן...