fbpx

בלוגרים מספרים – מאחורי הקלעים בלוג של אבא במשרה מלאה

פוסט זה הוא חלק מסדרת פוסטים חדשה שהתחילה כפינה קבועה בקבוצה ‘בלוגים עושים עסקים‘ בה אני מראיינת בכל פעם בלוגרים על מאחורי הקלעים של העשייה שלהם.

האורח שלנו הפעם הוא: אלי Eli Izrailov.

  1. מי ומה – כמה משפטים שנכיר אותך
    שלום קוראים לי אלי יזראילוב, נשוי לאושר המדהימה ואב לשי-לי המקסימה. אנחנו מתגוררים בצפון במשך שלושת השנים האחרונות ולפני זה התגוררנו שלוש שנים במרכז הארץ. אני סובל מבעיה רפואית שלא מאפשרת לי לעבוד אז אשתי מפרנסת ואני מתפקד כאבא במשרה מלאה, מכאן בא הרעיון לבלוג "שי-לי ואני".
  2. באיזה פלטפורמות שיווק הבלוג פועל?
    הבלוג הוקם בפלטפורמת wordpress שהיא נוחה וקלילה לשימוש, נותנת מענה כמעט לכל רצון של הכותב. אני משווק את הבלוג בפייסבוק, אינסטגרם, פורומים שונים ועוד..
  3. מה פרופיל הקהל שמגיע לבלוג?
    הקהל שלי זה הורים או זוגות נשואים.
  4. כמות מבקרים בחודש (רק אם בא לך לחשוף)
    כמות המבקרים שלי עדיין לא עומדת על מספר שאני יכול לקבל ממוצע כי רק אתמול עברנו את ה30 יום הראשונים, אך כבר יש למעלה מ-5 אלפים כניסות.
  5. מי סוגי העסקים או המותגים שעבדת איתם בעבר או שברצונך לעבוד איתם בעתיד?
    כרגע אני עובד דרך שיווק שותפים רנדומלי ולא חד משמעי, אני עדיין מגבש מודל עסקי מסודר ולמד איך ליצר הכנסה בצורה נכונה מהבלוג.
  6. מה המודל העסקי של הבלוג?
    לכתוב בכנות, לתת לקוראים תוכן שבאמת יעניין אותם או ידבר אליהם.
  7. מה הטיפ הכי טוב שלך להפצת הבלוג והגעה לקהלים חדשים?
    הכי חשוב זה לפרסם לקהל שלכם ולא סתם בכל רחבי הרשת כי אין בזה טעם ולפעמים זה עלול לפגוע בכם.

את אלי תוכלו למצוא בבלוג שלו: https://shaylivani.blog

תודה רבה אלי על ההשתתפות 😘

אהבתם את הפוסט? ספרו לחברים

פוסטים אחרונים

ספר במתנה!
המדריך ליצירת המתנה
הדיגיטלית הראשונה שלך

ללמוד ליצור מתנות דיגיטליות יצירתיות יותר, שיגדילו את רשימת התפוצה שלך בקצב מהיר יותר,
יפתחו בפניך קהלים חדשים ויצרו ערך מוסף למוצרים ושירותים קיימים.

נעים להכיר

אני מאמינה שעסקים צריכים ליצור עבור הלקוחות חוויה שהיא מעבר לשירות/מוצר מעולים, כוללת תשומת לב לפרטים והרבה הקשבה.

באתר תוכלו ללמוד דרך מדריכים, קייס סטאדיז וקורסים – איך ליצור שיווק אישי יותר, מדויק יותר, ולחסוך זמן בעבודה מתוכננת יותר.

המשיכו לעקוב גם כאן...

כניסת תלמידים