איך יצירת תוכן בבלוג עוזרת לשיווק העסק שלנו?

Photo by Emma Matthews Digital Content Production

כבר שנים שאני יוצרת תוכן. בהתחלה זה היה כדי לשווק את העסק שלי בפלטפורמות כמו פייסבוק ואינסטגרם אבל בשנים האחרונות התמקדתי יותר ויותר ביצירת תוכן לפלטפורמות שלי – בבלוג הזה ובבלוג פינגר פוד.

עם הזמן למדתי מה הדברים שעובדים טוב, איזה תוכן כדאי ליצור ואיך ליצור אותו כדי שייסרק לגוגל ויקודם אורגנית בצורה טובה.

על כל הדברים האלה ועוד, שוחחתי עם קרן צינר בפודקאסט שלה רגע לפני.

דברנו על הבלוגים שלנו ואיך אפשר להקים בלוג ממש בקלות.

ענינו על כמה שאלות?

  • איך בלוג יכול לתרום לקידום העסק?
  • איזה ערך הוא נותן ללקוחות?
  • על איזה נושאים כדאי לנו לכתוב בבלוג?
  • איך מתחילים לכתוב ובמי אפשר להיעזר
  • למי אנחנו כותבים ובאיזה שפה לכתוב – האם בשפה מקצועית או בשפה יומיומית יותר
  • מאיפה שואבים השראה ורעיונות?
  • האם כדאי לתכנן פוסטים לטווח ארוך ואיך עושים את זה?

דיברנו גם על הדרכים השונות לפרסום והפצת הבלוג:

  • דרך רשתות חברתיות
  • באמצעות דיוור במייל
  • מתי כדאי להכין את התשתית ואיזו תשתית יש ליצור בכלל
  • ​כל כמה זמן מומלץ לדוור
  • האם יצירת הבלוג היא חלק מבניית האתר

עבור בעלי עסקים, בלוג יכול לשמש אמצעי לקידום אורגני של האתר, זו דרך מעולה לרענן מידיי כמה ימים את האתר ולקדם אותו.

תודה לקרן על האירוח בפודקאסט שלה, היה לי ממש כיף ומקווה שגם אתם נהניתם להאזין 🙂

אולי יעניין אותך גם

מדריך ClickUp למתחילים: כל מה שצריך לדעת כדי להתחיל

מדריך ClickUp למתחילים: כל מה שצריך לדעת כדי להתחיל

ClickUp הוא אחד הכלים המובילים לניהול משימות ותהליכים בעסקים קטנים, והוא יכול לשדרג את ההתנהלות היומיומית בעסק שלך. בפוסט הזה נצלול לעומק המערכת, נלמד איך להתחיל לעבוד איתה, נבין כיצד להתאים אותה לצרכים שלך, ונענה על שאלות נפוצות כמו מה

לקריאת הפוסט ←
ניהול זמן בעסק קטן: איך לתכנן את היום שלך ולהגביר את היעילות

ניהול זמן בעסק קטן: איך לתכנן את היום שלך ולהגביר את היעילות

האם ידעתן שהדרך שבה אנחנו מתחילות את הבוקר יכולה להפוך את היום שלנו ליעיל יותר ולהשפיע על כל השבוע?
כבעלות עסקים, כל בחירה שאנחנו עושות על הבוקר יכולה להשפיע על הפרודוקטיביות, ההצלחה וההרגשה הכללית שלנו לאורך היום. בפוסט זה,

לקריאת הפוסט ←

מדריך מקיף מתנה

לעבוד פחות, להספיק הרבה יותר!

להפוך כל משימה בעסק להרבה יותר פשוטה, מהירה ומוצלחת, וליהנות מעסק יעיל ובנוי לצמיחה​

כניסת תלמידים