איך ליצור חוויית לקוח טובה?

"70% מהצרכנים מוכנים לשלם עבור חוויית לקוח טובה" נאמר על ידי סטן פלפס, מומחה בינלאומי לתחום חוויית הלקוח, מתוך כתבה שהתפרסמה בגלובס.

אתם בטח מרגישים את זה גם על בשרכם בכל יום, אתם מגיעים לחנות או בית עסק חדש, מצפים לאיזושהי רמה של שירות והתייחסות, וברוב המקרים פשוט מתאכזבים ממשהו – בין אם מיחס לא מספיק אישי או לא מספיק קשוב, מניראות כללית של המוצרים או המיתוג של החנות, מאיכות המוצרים ועוד..

אז אני חייבת לספר לכם סיפור על שירות באמת יוצא דופן שקיבלתי, או ליתר דיוק שירות שקיבלה אחותי בזמן שאני וגיא ליווינו אותה, לקניית הרכב הראשון שלה בעצמה בשבוע שעבר.

הגענו לסוויץ' בשעות הבוקר, במתחם גלילות, לאחר שנאמר לנו על ידם לשים בwaze את המילה סוויץ', שכבר נתנה לנו את המיקום המדויק להגעה + לוגו ופרטים על המקום (מאוד יעיל בפני עצמו), מהכניסה למתחם גלילות לא התמהמהנו אפילו לרגע כי היה שילוט מדויק שהצביע לנו בדיוק על המיקום שלהם במתחם.

ולאחר שכבר הגענו למקום וחנינו קידם את פנינו מתחם יפייפה ממותג להפליא בצבעוניות שמחה, שפשוט כיף להיכנס ולשבת בו.

שילוט בפינת ההמתנה, משתמש במיתוג בורה חכמה כדי להעביר את המסרים החשובים של המותג
אפילו לכיסאות לקטנטנים הם דאגו..

כמובן שמעבר לזה שבאנו עם גיא שדאג לנו לתעסוקה ממש לא שיעמם לנו בכמה דקות שחיכינו לנציג, כי חיכו לנו על הקירות בפינת ההמתנה מספר תרשימים ואיורים שהסבירו לנו עוד על העסק ותהליכי העבודה שלו, בצורה יפה מהנה – ובלי יותר מדי מילים (כל כך כיף יותר ככה).

הסבר על תהליך הקניה בתרשים ממותג
מסכים בפינת ההמתנה, כולל סרטון המלצות של לקוחות

כולנו כבר יודעים שהמלצות של לקוחות הם דבר חשוב מאוד בחיזוק החלטת הקניה שלנו (עובדה שהרבה מאוד עסקים מוסיפים אותם באתר שלהם), אז למה לא לשים סרטון של לקוחות ממליצים כבר בקבלת הפנים ללקוח ולתת לו לצפות בהם בזמן שהוא מחכה? אחלה רעיון!

הפולדר שקיבלנו עם חתימה על ההזמנה, כולל מפתח בגב שלו (להזכיר לך אם כבר הספקת לשכוח מה קנית.. גאוני!), כולל תעודת אחריות מעוצבת שכוללת הסבר מדויק על האחריות שהם מספקים.

הפולדר הממותג (ותסלחו לאחותי שצילמה עם הכבל של הסלולר שלה.. :))

היו עוד הרבה מרכיבים במקום ובהתנהגות הצוות שהיו מעולים, אבל קצרה היריעה מלהכיל…

אם רק גיא היה גדול יותר..

אז מה אפשר ללמוד מחוויית המותג של סוויץ'?

חוויית לקוח נוצרת עם מחשבה מראש על כל הפרטים, גם הקטנים ביותר.

חשוב לדאוג לתת שירות טוב ללקוח, וגם לדאוג לשלומו ברגעים שאתם פחות פנויים (עם לקוח אחר, בפגישה קודמת..), לתת לו הרגשה שהגיע למקום שחושב קודם כל עליו ועל צרכיו ושדואג לו.

לשלט גם את הסביבה ההיקפית של העסק (אם מדובר בעסק פיזי), לדאוג שיהיה קל להגיע אליו וכיף לזהות שהגעת למקום הנכון.

יש לעצב את המקום בצורה מזמינה ומהנה לשהייה.

אהבתם את הפוסט? ספרו לחברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

רוצים לשתף אותי מה חשבתם על הפוסט?

אשמח מאוד לקרוא ולשוחח אתכם פה בתגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצה להפוך את רשימת התפוצה לחבר הכי טוב של העסק שלך?

בפעילות חדשה תקבלו במייל שייצא אליכם אחת לשבוע (אוטומטית כבר אמרנו?), רעיון איך לגרום לרשימת התפוצה שלכם לעבוד עבורכם, לחסוך לכם זמן ולהפוך את הכלי הזה ממטלה לחבר.

רוצה להתחיל?

פוסטים אחרונים

ספר במתנה!
המדריך ליצירת המתנה
הדיגיטלית הראשונה שלך

ללמוד ליצור מתנות דיגיטליות יצירתיות יותר, שיגדילו את רשימת התפוצה שלך בקצב מהיר יותר,
יפתחו בפניך קהלים חדשים ויצרו ערך מוסף למוצרים ושירותים קיימים.

נעים להכיר

אני מאמינה שעסקים צריכים ליצור עבור הלקוחות חוויה שהיא מעבר לשירות/מוצר מעולים, כוללת תשומת לב לפרטים והרבה הקשבה.

באתר תוכלו ללמוד דרך מדריכים, קייס סטאדיז וקורסים – איך ליצור שיווק אישי יותר, מדויק יותר, ולחסוך זמן בעבודה מתוכננת יותר.

המשיכו לעקוב גם כאן...

רוצה לקבל קופון לתמונות נהדרות לשיווק העסק שלך

ב-39$ (במקום 299$)

מהמאגר שאני משתמשת בו Depositphotos?