כשעברנו לאנגליה לפני שנתיים, שמתי לב לתהליך שקרה בי, בעיקר בתקופה הראשונית לפני שהמכולה הגיעה עם כל החפצים שלנו. ארזנו במזוודות רק מה שבאמת היינו צריכים לחודש הזה ופתאום קלטתי כמה ציוד נותר ללא שימוש.
מאז שהמכולה הגיעה והתחלתי למצוא לכל חפץ בית בבית החדש, התחלתי לעבור אזור-אזור בבית שלנו ולסדר – התוצאות מהירות והתחושה של הניקיון והסדר עשתה את שלה, אז עברתי ליישם את אותו תהליך גם בעסק שלי.
ניקיתי, סידרתי והורדתי המון דברים שעשיתי והקטע המגניב – לא רק שאנשים לא שאלו לאן נעלמתי, אלא פתאום רואים אותי יותר ברשת, יודעים מה אני עושה ובמה אני יכולה לעזור לאחרים, בלי להתעסק כל יום – כל היום בעיצוב השיווק ובשיווק עצמו.
איך אפשר להיות מינימליסטיים בעסק? מאיפה מתחילים? על הכל אני עונה בפרק, וגם נותנת כלים איך להתחיל ליישם בעסק שלכם.
שנמשיך להיות ממוקדים ויעילים,
שרון גולן