"פרסמנו משהו חדש ופתאום יש מלא פניות בכל מיני מקומות, מה עושים?"
לאחרונה נתקלתי בשאלה הזו, ובגלל שזה קורה להרבה עסקים, החלטתי לענות על זה בהרחבה.
האם יש שיטה יעילה איך לעקוב ולזכור לחזור לכולם ולנהל את התהליך הזה בצורה יותר מסודר? מה עושים במצב שיש יחסית הרבה פניות בו-זמנית? איך עוקבים ויוצרים קשר עם כולם במהירות? בלי שזה ייקח לנו הרבה כוח ואנרגיה ועם תשומת לב לכל הפרטים כדי לא לפספס/לטעות/לוודא שאין לנו כפילויות?
מה מחכה לכם בפרק?
- מה עסקים טועים לחשוב לגבי ניהול של פניות חדשות שנכנסות בכמויות פתאום
- איך נכון לגשת כדי ליצור לנו תהליך עבודה מסודר בצורה מהירה ופשוטה
- 4 צעדים קלים ליצירת תוכנית עבודה מסודרת לטיפול בכל הלידים החדשים
על כל זה ועוד אני משתפת בפרק זה, מוזמנים להקשיב ולשתף בחזרה בקבוצת לנהל עסק ביעילות בתובנות ושאלות.
לצפייה בפרק ביוטיוב:
שנמשיך לגדול ולהתייעל,
שרון גולן