אחד הדברים שאנחנו הכי פחות רוצים כבעלי ובעלות עסקים, בין אם אנחנו עובדים לבד או שיש לנו עובדים, זה שדברים שהלקוחות מבקשים מאיתנו תוך כדי העבודה איתם יפלו בין הכיסאות או שנשכח לעשות משימה כלשהי שקשורה אליהם.
לפני כמה חודשים קיבלתי מייל ממתעניינת בתוכנית ליווי שלי, כשאחד הדברים הראשונים שהיא כתבה "אני לא בטוחה שאת מתאימה לנו אבל…" ואז היא תיארה את המצב הנוכחי שלהם ואיפה הם רוצים להיות, וחושבים שהם יכולים להיות מבחינת עבודה שוטפת וניהול לקוחות במקביל.
כבעלי עסקים אנחנו רוצים לדעת שבחרנו את אנשי המקצוע הנכונים לעזור לנו, וגם לוודא שבחרנו כלים ותהליכים שמתאימים לעסק ולעובדים שלנו. אבל איך ניגשים לזה ומאיפה מתחילים בכלל? בדיוק לשם כך נולד פרק זה.
מה מחכה לכם בפרק?
- לבנות הרגלים נכונים – איך לבחון את ההרגלים שלנו היום ולדייק כל אחד מהם עד שיביאו לנו את התוצאות שאנחנו רוצים
- למה חשוב להיכנס למיינסט נכון, להיות גמישים ולהסכים לשנות דרכי עבודה
- איך לבנות תהליך עבודה נכון לפני שמתחילים לעבוד עם כלי מסוים
- למה כדאי לבחור כלי שנוח וקל לנו ללמוד ולתפעל
- החשיבות של להמשיך לשנות ולהתאים כל פעם קצת
על כל זה ועוד אני משתפת בפרק זה, מוזמנים להקשיב ולשתף בחזרה בקבוצת לנהל עסק ביעילות בתובנות ושאלות.
לצפייה בפרק ביוטיוב:
שנמשיך לגדול ולהתייעל,
שרון גולן