fbpx

Q&A: האם מתנה דיגיטלית חייבת להיות קובץ להורדה?

בקבוצת הפייסבוק מתנות דיגיטליות ככלי שיווקי – הקבוצה עולות הרבה שאלות בנושא של מתנות דיגיטליות, למה ואיך ליצור אותן.

שאלה נהדרת ששאל ארז שמש הייתה:
"התלבטות, האם מתנה דיגיטלית חייבת להיות משהו להורדה?
הכנתי מתנה, מדריך לשוכרי דירות, שרוצים לבדוק האם הם יכולים לקנות דירה במקום להמשיך לשלם שכר דירה. מדובר במדריך שהכנתי בתוך סדרת מיילים.
המדריך מחולק לשלושה מיילים, מתוך סדרת onboarding של כחמישה מיילים.
האם זה נחשב מתנה? האם אני צריך להגיד מראש שמדובר במדריך שמחולק לשלושה חלקים וישלח במייל?
כדאי בכל זאת לעשות את המדריך בצורת קובץ PDF רגיל?
המדריך נוצר כדרך להגיע לקהל יותר קר שפחות מכיר אותי.
הארות והערות יתקבלו בברכה
ארז"

התשובה שלי לשאלה:
"קודם כל – מתנה לא חייבת להיות רק pdf, יש המון סוגים של מתנות דיגיטליות.
סדרת מיילים היא פתרון מעולה לנושא שאותו אתה מציג, כי היא מאפשרת לך להעביר כמות גדולה יחסית של ידע בתהליך מובנה. כן כדאי כבר בשלב דף הנחיתה + במייל הראשון לספר להם מה התהליך כולל ועם מה הם ייצאו ממנו (ראיתי שכתבת בנקודות אבל שווה לספר להם מה יהיו התוצרים הפיזיים, כמו תרגילים או טפסים למילוי עצמי, שהם יקבלו או ייצרו תוך כדי התהליך). לא הייתי מציעה לתת את זה כ-pdf ארוך כי יש משמעות לחלוקה לחלקים ולתרגול שלהם בין מייל למייל.

את המדריך מתנה המצוין של ארז תוכלו למצוא באתר שלו.

Photo by Adam Solomon on Unsplash

אהבתם את הפוסט? ספרו לחברים

פוסטים אחרונים

ספר במתנה!
המדריך ליצירת המתנה
הדיגיטלית הראשונה שלך

ללמוד ליצור מתנות דיגיטליות יצירתיות יותר, שיגדילו את רשימת התפוצה שלך בקצב מהיר יותר,
יפתחו בפניך קהלים חדשים ויצרו ערך מוסף למוצרים ושירותים קיימים.

נעים להכיר

אני מאמינה שעסקים צריכים ליצור עבור הלקוחות חוויה שהיא מעבר לשירות/מוצר מעולים, כוללת תשומת לב לפרטים והרבה הקשבה.

באתר תוכלו ללמוד דרך מדריכים, קייס סטאדיז וקורסים – איך ליצור שיווק אישי יותר, מדויק יותר, ולחסוך זמן בעבודה מתוכננת יותר.

המשיכו לעקוב גם כאן...

כניסת תלמידים