מה אנחנו לומדים כשדברים לא מסתדרים?

את הפוסט הזה העליתי לפני כשבוע בקבוצה סגורה בפייסבוק, אבל בעקבות התגובות שקיבלתי עליו שם אני חושבת שנכון להעלות אותו גם לפה, לבלוג שלי. כי המטרה של הבלוג הזה היא לתאר את מאחורי הקלעים של העשייה שלי ומה יותר מאחורי הקלעים מאשר לתעד הצלחות/אי הצלחות.

אז השיווק של הקורס הנוכחי שלי לא הצליח.

הלכתי לפי הספר, מילולית, יצרתי קורס לפי ספר של פאט פלין שמלמד איך ליצור מוצר עם קבוצת בטא, לבדוק אותו ואז לצאת לשוק כשמקבלים פידבקים חיוביים וגם מוודאים שאנשים מוכנים לשלם על המוצר שיצרת.

הייתה קבוצת בטא, המצגות של הקורס נכתבו אחת אחרי השניה, הקורס הוקלט וקיבל ביקורות טובות מהקבוצה והתחלתי לשווק אותו, בתחילת דצמבר. נתתי לזה 3-4 שבועות של שיווק עד לפתיחת הקורס.

יצרתי קהלים מדויקים עם יועצת, סוף סוף גם באמת הבנתי איך לתפעל את הדבר הזה שנקרא פרסום ממומן. יצרתי פרסומות ובחנתי 2 תמונות שונות לכל פרסומת, הרצתי קמפיין לקהל קר ובמקביל לקהל מתחמם כשכל מי שרואה מודעה אחת כקר מועבר אחרי זה למתחמם. באמת – מתוכנן לשלמות.

פניתי לשתי קולגות/חברות שיצרו שיעורי בונוס שהוסיפו עוד ערך למי שנרשמים לקורס.

העברתי שיעור לייב בקבוצה גדולה, שהיו אליו לא מעט נרשמים, והיה מדהים עם פידבקים נהדרים, ובסופו הזמנתי אותם להירשם לקורס.

פניתי ללקוחות שכבר קנו אצלי קורס עם הטבה מיוחדת, כי בכל זאת זה קורס המשך.

שלחתי בתפוצה שלי מיילים שמסבירים למה כדאי להירשם ומה הם יקבלו מהקורס.

עשיתי כל מה שחשבתי שנכון.

אבל בסוף – לא נרשמו מספיק. ואם להיות לגמרי כנה, נרשמה אחת.

לשמחתי היו לי את נרשמי הקורס מייסדים שלומדים עכשיו את הקורס בשנית לעומק והחלטתי לא לבטל/לדחות את המועד של הקורס אלא ללכת על זה, ולהיפך – לתת לכל אחד/ת תשומת לב אישית, מיוחדת, ללמוד מכל פידבק נוסף שהם נותנים ולדייק עוד יותר את תכני הקורס, הדוגמאות והפעילות בקבוצה.

אני יודעת שיכולות להיות מליון סיבות למה זה לא הצליח, אבל עדיין – זה ביאס אותי, ממש.

אחרי מחשבה עמוקה, שיחות עם חברות ואמא שלי, החלטתי לקחת את זה כשיעור, ללמוד איך לשפר את תהליכי העבודה שלי בהוצאת קורס חדש לשוק, איך ליצור מנגנונים תומכים, איך לדייק את העשייה שלי וכן – להבין שגם אם עשיתי הכל, לא הכל תלוי בי ולפעמים יש גם גורמים חיצוניים שמשחקים תפקיד.

ומה הלאה?

אני הולכת לקחת את ההזדמנות הזו בשתי הידיים, למצות את הלמידה ממנה ולתת לתלמידים שלי את ה-200% שלי, כדי שיצאו עם כל הידע שאני רוצה שהם יקבלו מהקורס הזה. וגם אלמד מהם – איך להפוך את הקורס הזה, ואותי כמי שמלמדת – לטובים יותר.

משחררת את הפוסט הזה לחופשי, ומקווה שהוא ייתן כוח לאחרות להמשיך, ליצור ולעשות, גם אם לפעמים קשה.

אהבתם את הפוסט? ספרו לחברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

רוצים אותי מה חשבתם על הפוסט?

אשמח מאוד לקרוא ולשוחח אתכם פה בתגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצה להפוך את רשימת התפוצה לחבר הכי טוב של העסק שלך?

בפעילות חדשה תקבלו במייל שייצא אליכם אחת לשבוע (אוטומטית כבר אמרנו?), רעיון איך לגרום לרשימת התפוצה שלכם לעבוד עבורכם, לחסוך לכם זמן ולהפוך את הכלי הזה ממטלה לחבר.

רוצה להתחיל?

פוסטים אחרונים

ספר במתנה!
המדריך ליצירת המתנה
הדיגיטלית הראשונה שלך

ללמוד ליצור מתנות דיגיטליות יצירתיות יותר, שיגדילו את רשימת התפוצה שלך בקצב מהיר יותר,
יפתחו בפניך קהלים חדשים ויצרו ערך מוסף למוצרים ושירותים קיימים.

נעים להכיר

אני מאמינה שעסקים צריכים ליצור עבור הלקוחות חוויה שהיא מעבר לשירות/מוצר מעולים, כוללת תשומת לב לפרטים והרבה הקשבה.

באתר תוכלו ללמוד דרך מדריכים, קייס סטאדיז וקורסים – איך ליצור שיווק אישי יותר, מדויק יותר, ולחסוך זמן בעבודה מתוכננת יותר.

המשיכו לעקוב גם כאן...

רוצה לקבל קופון לתמונות נהדרות לשיווק העסק שלך

ב-39$ (במקום 299$)

מהמאגר שאני משתמשת בו Depositphotos?