Just Asking – פרק 2 – איך יוצרים מתנות דיגיטליות לעסק שמלמד עסקים אחרים

ברוכים הבאים לסדרת פוסטים חדשה פה בבלוג. הסדרה נולדה מתוך רצון לתת הצצה לשיחות ייעוץ עם בעלי מקצוע מתחומים מגוונים לגבי יישום של מתנות דיגיטליות ודיוור במייל בעסק שלהם.

בפרק השני שמחתי לארח את רונה יהל בורר, מעצבת גרפית ומלמדת בעלי העסקים איך לעצב בעצמם. מוזמנים להכיר עוד את רונה בפייסבוק, באינסטגרם וביוטיוב.

בפרק דיברנו על:

  1. טיפ חשוב – לשלוח מייל נוסף למי שלא פתחו את המייל ששלחנו.
  2. לפזר את המתנה הקיימת בערוצי שיווק נוספים אינסטגרם, בדף העסקי ועוד…
  3. לשתף מה מספרים אנשים שכבר הורידו את המתנה.
  4. במקום רק רשימה של כלים חינמיים – לארוז מתנה שתפרט מידע על כל הדברים ברשימה או תיתן טיפים איך לעבוד עם הכלים.
  5. מה ההבדל בין פוסט בבלוג למתנה דיגיטלית? איך מוצאים את ההבדל ביניהם ומתי מחליטים לעשות כל אחד מהם?

אני מזמינה אתכם להירשם ללא עלות למתחם הלמידה, בו עולים כל הזמן תכנים חדשים על מתנות דיגיטליות ושיווק במייל – הדרכות, קייס סטאדיז ועוד…

תשובות לשאלות על רונה שלא דיברנו עליהן בפרק:

  1. ספרי קצת על תחום העיסוק שלך, כמה שנים את בתחום?
    אני מעצבת גרפית במקצועי כבר הרבה (מאד) שנים. בשנים האחרונות פתחתי נישה נוספת בעסק שבה אני מלמדת בעלי עסקים ובלוגרים לעצב בעצמם עבור העסק שלהם. בשנה האחרונה אני מתמקדת בעיקר בזה ומאד נהנית. יש לי בלוג באתר שבו אני מעלה פוסטים בנושא באופן קבוע. תקופת הקורונה נתנה לי בוסט מרוכז ויצרתי עוד פוסטים לבלוג וקורס דיגיטלי חדש.
  2. מה המוצרים/השירותים שאת מוכרת היום?
    1. שירות של שיעור עיצוב אונליין בו אני מלמדת את בעל העסק/בלוגר איך לעבוד באתר עיצוב (כל אחד ומה שמתאים לו)
    2. קורס דיגיטלי לעיצוב באתר קנבה
    3. ליווי בהקמת אתר/בלוג חדש – שלב אחרי שלב
  3. מה המתנות הדיגיטליות שיש לך היום ואיך הן עבדו לך (אשמח שתשתפי מספרים של הורדות, קצב הורדה בחודש ממוצע ואיפה פרסמת אותן)
    אחרי הרבה זמן שלא היתה לי מתנה דיגיטלית (בעבר הצעתי סדרה של טיפים במיילים עוקבים) העליתי לאחרונה מדריך לעיצוב עצמאי PDF שיש בו את המידע החשוב למי שרוצה להתחיל לעצב בעצמו. ההרשמה לקבלת המדריך נמצאת בפופ-אפ באתר שלי ונראה שזה עובד לא רע. העליתי את הפופ אפ לפני שבועיים וכבר נרשמו דרכו 39 אנשים.
  4. מה ערוצי השיווק שלך ועד כמה את פעילה בהם במהלך חודש ממוצע?
    בלוג, רשימת דיוור, פייסבוק, אינסטגרם, וגם קצת – יוטיוב, לינקדאין ופינטרסט. בתקופת הקורונה הרבה יותר. לפני כן הרבה פחות…
  5. מה לדעתך / מתוך בדיקה ערוצי השיווק שהכי מביאים לקוחות לקנייה?
    רשימת הדיוור הכי יעילה בשלב זה. עכשיו התחלתי גם פרסום ממומן בפייסבוק אבל עוד לא יודעת איך זה עובד. לא הצלחתי עד עכשיו ליצור שיח עם קהל פוטנציאלי דרך הרשתות החברתיות.
  6. כמה אנשים יש לך היום ברשימת התפוצה?
    1300 רשומים.

אהבתם את הפוסט? ספרו לחברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

רוצים אותי מה חשבתם על הפוסט?

אשמח מאוד לקרוא ולשוחח אתכם פה בתגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצה להפוך את רשימת התפוצה לחבר הכי טוב של העסק שלך?

בפעילות חדשה תקבלו במייל שייצא אליכם אחת לשבוע (אוטומטית כבר אמרנו?), רעיון איך לגרום לרשימת התפוצה שלכם לעבוד עבורכם, לחסוך לכם זמן ולהפוך את הכלי הזה ממטלה לחבר.

רוצה להתחיל?

פוסטים אחרונים

ספר במתנה!
המדריך ליצירת המתנה
הדיגיטלית הראשונה שלך

ללמוד ליצור מתנות דיגיטליות יצירתיות יותר, שיגדילו את רשימת התפוצה שלך בקצב מהיר יותר,
יפתחו בפניך קהלים חדשים ויצרו ערך מוסף למוצרים ושירותים קיימים.

נעים להכיר

אני מאמינה שעסקים צריכים ליצור עבור הלקוחות חוויה שהיא מעבר לשירות/מוצר מעולים, כוללת תשומת לב לפרטים והרבה הקשבה.

באתר תוכלו ללמוד דרך מדריכים, קייס סטאדיז וקורסים – איך ליצור שיווק אישי יותר, מדויק יותר, ולחסוך זמן בעבודה מתוכננת יותר.

המשיכו לעקוב גם כאן...

רוצה לקבל קופון לתמונות נהדרות לשיווק העסק שלך

ב-39$ (במקום 299$)

מהמאגר שאני משתמשת בו Depositphotos?