לנהל עסק לבד או בצוות זה דבר קשה, והוא הופך להיות קשה עוד יותר כשאנחנו מופצצים כל הזמן בטכנולוגיות חדשות, דרכים חדשות לשווק וכלים דיגיטליים שאמורים לשפר לנו את העסק, בפרק זה נדבר על איך לעשות דיקלאטר (או ניקיון וסדר) בעסק, מה זה בעצם אומר, מה המיינדסט שמוביל אותנו בתהליך ולמה כדאי לנו לעשות את זה מדי תקופה.
כמו בתהליך דיקלאטר של בגדים וחפצים פיזיים, גם בעסק כדאי להתחיל מהדברים הקטנים, אלו שלא נתלבט לגבי סינון שלהם החוצה שלא נרגיש בהיעדרם, מה עושים ואיך נכון לראות את הדברים ולפעול? מה האזורים בהם אפשר לעשות דיקלאטר בעסק? כדי שנוכל כולנו להתחיל מאותו קו פתיחה, הכנתי לכם רשימה של 9 מקומות שקל להתחיל לנקות אותם, די במהירות ובלי הרבה סנטימנטים, בהנחה שזה יתן לכם כבר את הרוח הגבית להמשיך את התהליך לעוד תחומים בעסק.
על כל זה ועוד אני משתפת בפרק זה, מוזמנים להקשיב ולשתף אותי בחזרה בקבוצת לנהל עסק ביעילות בתובנות ושאלות.
נושאים שדיברתי עליהם בפרק:
- איך להגיע לאינבוקס זירו
- בלוג פינגר פוד
- דיקלאטר בעסק – איך לעשות סדר ולשמור עליו
- מינימליזם בעסק – איך ליישם את עקרונות המינימליזם כדי לעשות פחות ולהשיג יותר שקט, יותר פוקוס ויותר אנרגיה
לצפייה בפרק ביוטיוב:
שנמשיך לגדול ולהתייעל,
שרון גולן